«Otra veikala atvēršana, pareizāk sakot, veikala Rīgas centrā atvēršana mūsu plānos jau bija ilgu laiku. Viens no mūsu mērķiem ir īpašas iepirkšanās vietas – konceptveikala – izveide, kas būtu vietējo klientu lepnums un ārvalstu klientu galamērķis. Tāpēc atrašanās centrā likās ļoti būtiska, lai tuvotos mērķim,» stāsta Elīza Ceske-Feldmane, veikala Paviljons līdzīpašniece.
Pēc klientu iepirkšanās paradumu izpētes un izmēģinājuma pop-up veikala atvēršanas ziemā, uzņēmums pārliecinājās, ka klientūra esošajā Paviljonā, kas atrodas t/c Domina, un plānotajā veikalā Rīgas centrā pārklājas minimāli, tāpēc, izveidojot nedaudz atšķirīgus piedāvājumus abiem veikaliem, Paviljons varētu apmierināt vairāk klientu vēlmju nekā atrodoties tikai vienā vietā.
Vienlaikus ar jauno veikalu, Paviljonam ir jauna grafiskā identitāte un daži starptautiski zīmoli. «Lai gan mūsu saknes saistās tieši ar vietējo dizaina jaunumu izcelšanu, mēs lūkojamies arī ārpus Latvijas robežām un gribam parādīt, kas jauns un skaists top jaunajiem dizaineriem visā pasaulē,» teic E. Ceske.
Jaunais Paviljona veikals atradīsies Rīgas modes norišu epicentrā – Tērbatas ielā 55. Veikala platība ir 142 m2 un tas izvietots divos līmeņos.
Pārstāvētie latviešu dizaineri un zīmoli: One wolf, QooQoo, Narciss, Salt, Žanete Auzina, Paiya, Blank Blank, Utha, Zib, Zane Poriete, Janis Šne.
Starptautiskie dizaineri un zīmoli: April Look (Lietuva), Heavy Mental (Igaunija), Tampico (Francija), Icascaps (Italija), Sweet pants (Francija), Ballonet (Turcija).