SIA Palink apkopotie tirdzniecības rezultāti par šā gada janvāri liecina, ka mazumtirdzniecības veikalu tīkla IKI un Cento janvāra apgrozījums, salīdzinot ar pagājušā gada janvāri, ir pieaudzis par 28%.
Kā informē kompānija, pieaudzis arī pieprasījums pēc atsevišķām produktu grupām, kas liecina par patērētāju paradumu maiņu un rūpīgāku tēriņu plānošanu. IKI un Cento tirdzniecības dati liecina, ka šā gada janvārī, salīdzinot ar 2008. gada pirmo mēnesi, pieaudzis pieprasījums pēc maizes izstrādājumiem, IKI konditorejas izstrādājumiem, makaroniem, putraimiem un rīsiem.
«Pārtikas produktu patēriņa tendences liecina, ka patērētāji maina iepirkumu groza saturu, rūpīgāk apdomājot pirkumus un ieviešot jaunus paradumus. Pieprasījums pēc tādiem produktiem, kā, piemēram, makaroni vai rīsi liecina par to, ka patērētāji maltītes biežāk gatavo mājās, nevis pusdieno kafejnīcās.» norāda veikalu tīklu IKI un Cento operatora SIA Palink Mārketinga daļas vadītāja Indra Svikle.
Pērn SIA Palink kopējais apgrozījums ir pārsniedzis 40 miljonus latu, kas ir par 64% vairāk kā 2007. gadā, kad IKI un Cento mazumtirdzniecības veikalu tīklu kopējais apgrozījums bija 24,5 miljoni latu. 2008. gadā SIA Palink ir bijis viens no lielākajiem ārvalstu investoriem Latvijā un kopējās investīcijas pārsniegušas 18 miljonus latu.
Pērn Latvijā tika atvērti septiņi jauni IKI veikali - Rīgā, Liepājā, Limbažos, Daugavpilī, Siguldā, Baložos un Jelgavā.