Pirmo reizi Latvijas vēsturē šo ceturtdien un piektdien 6. - 7. septembrī Kurzemes pusē notiks līdz šim nebijušas stratēģiskās sacensības S2 Latvijas vadošajiem uzņēmumiem. 30 uzņēmumu komandas lauzīs galvas par pareizo komandas rīcības stratēģiju, risinās šifrētas mīklas, pārvarēs šķēršļus, skries un pierādīs savu fizisko varēšanu.
Uzņēmumu stratēģiskās sacensības S2 piesaka mobilo sakaru operators Tele2, laikraksts Diena un aģentūra Nords Porter Novelli sadarbībā ar aktīvā tūrisma centru Eži. Šogad sacensības notiek ar aktīvu Liepājas domes un vietējo uzņēmēju atbalstu. Katru no 30 uzņēmumiem, kas apliecinājuši savu dalību sacensībās pārstāves 5 darbinieku komanda.
Lielu un labi pazīstamu uzņēmumu vadītāji uz 2 dienām pametīs savus ērtos biroja krēslus un sakārtoto darba vidi, lai plecu pie pleca ar saviem kolēģiem dotos Liepājas apkārtnes mežos un pierādītu saviem konkurentiem, ka ir labāki stratēģi un komandas spēlētāji. S2 sacensībās uzņēmumi piedalīsies, lai gūtu uzvaru un veidotu labu reputāciju savam darba devējam un uzņēmuma zīmolam. Lai uzvarētu, katra uzņēmuma komandai vairāk par visu būs nepieciešama pārdomāta stratēģija, komandas vienotība un efektīva savstarpējā komunikācija. Komandas fiziskajai varēšanai un izturībai ir tikai otršķirīga loma.
Pasākuma ģenerālsponsora Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis: "Daudzu veiksmīgo uzņēmumu, tai skaitā Tele2, panākumu atslēga ir efektīva komandas sadarbība. Mums patīk sacensties, tādēļ mēs radījām iespēju un arī izaicinājumu citiem Latvijas vadošajiem uzņēmumiem pierādīt savas komandas saliedētību un komandas garu šajās stratēģiskajās sacensībās."
S2 sacensības veido četri secīgi posmi. Katrs posms tiek veidots, par pamatu ņemot analoģiju ar biznesa projektu un tā realizēšanas posmiem. Precīzu sacensību posmu un pat norises vietu visi dalībnieki uzzinās tikai ceturtdien, izejot uz starta līnijas. Cīņa sāksies ceturtdienas naktī, turpināsies visu piektdienu un noslēgsies piektdienas vakarā ar elegantu noslēguma pasākumu.
Jāatzīmē, ka liela daļa komandu sacensībām gatavojās jau savlaicīgi un pēdējo mēnešu laikā šo uzņēmuma komandas ir ne tikai uzlabojušas savu fizisko formu, bet arī asinājušas prātus un savstarpēji saliedējušās. Tādēļ pēc sacensībām ieguvēji būs visi uzņēmuma darbinieki - gan tie, kas paši piedalījušies sacensībās, gan tie, kas tikai atbalstījuši un aktīvi jutuši līdzi savas komandas sagatavošanās procesam un startam, tādejādi uzlabojot iekšējo komunikāciju, darba devēja tēlu un reputāciju.
Viens no sacensību iniciatoriem un Nords Porter Novelli valdes priekšsēdētājs Aigars Nords: "Laikā, kad darba devēja reputācija un darbinieku lojalitātes veicināšana ir lielākais biznesa izaicinājums, uzskatu, ka S2 uzņēmumu sacensības šogad un nākotnē kļūst par efektīvu iekšējās kultūras un reputācijas stiprināšanas instrumentu."
S2 stratēģisko komandu sacensību pamatā ir 3 uzdevumu grupas. (1) Stratēģiskie uzdevumi: situācijas un resursu novērtēšana, mērķu izvirzīšana, taktisku lēmumu pieņemšana, darbu sadale, laika un procesa kontrole, efektīva sadarbība un komunikācija komandā. (2) Erudīcijas uzdevumi: ideju ģenerēšana, mīklu, "cieto riekstu" minēšana, šifrēšana un konstruēšana. Šo uzdevumu risināšanai komandām būs jādemonstrē sava erudīcija un atjautība, prasmes un individuālās zināšanas. (3) Fiziskie uzdevumi: orientēšanās, iešana, skriešana, velobraukšana un šķēršļu pārvarēšana. Lai veiktu šos uzdevumus komandām būs jāpieņem pareizie lēmumi attiecībā uz darbības tempu un fiziskajiem resursiem. Fiziski stiprākais ne vienmēr būs pirmais.
Pasaulē līdzīgas sacensības iekarojušas milzu popularitāti un ik gadu globālu korporāciju, atpazīstamu brendu pārstāvji un nelielu uzņēmumu komandas sacenšas par labākā stratēģa, efektīvāka lēmuma pieņēmēja vai izturīgākā uzņēmuma titulu. Tagad arī Latvijā uzņēmumu komandas plecu pie pleca cīnīsies, lai pierādītu sava uzņēmuma pārākumu pār citiem. Uzņēmuma tirgus daļai, apgrozījumam vai darbinieku skaitam šajās sacensībās nebūs nozīmes - pat maza uzņēmuma komandai ir iespējams pieveikt daudzkārt lielāku uzņēmumu.
Pielikumā: Komandu un pārstāvēto uzņēmumu saraksts alfabētiskā secībā.
Papildus informācija:
Ja vēlaties vērot sacensības klātienē, lūdzu iepriekš piesakiet savu dalību.
Kristaps Menniks tel: 750 5285, 2613 2172
Par S2:
S2 ir stratēģiskas uzņēmumu sacensības un tiek veidotas ar mērķi - saliedēt uzņēmuma komandu, veicināt darbinieku motivāciju un lojalitāti, kā arī stiprināt uzņēmuma darba devēja reputāciju. Lai arī būtiska sacensību daļa sastāv no fiziskajiem pārbaudījumiem, S2 ir orientēts uz komandas stratēģiskā gara un saliedētības pārbaudīšanu. Uzvar tā komanda, kas pieņem pareizākos lēmumus, izveido labāko stratēģiju, vislabāk tiek galā ar šifrētajām mīklām, spēj saprasties un parāda savu vienotību.
www.s2.lv
Par Tele2:
Mūsu misija ir vienkārša - nodrošināt augstvērtīgus mobilos sakarus par visizdevīgāko cenu. Mēs esam gatavi izaicinājumam, lai vienmēr piedāvātu vislabākās iespējas saviem klientiem. Jau vairāk nekā miljons Latvijas iedzīvotāju izmanto Tele2 pakalpojumus - tā ir vairāk nekā puse no visiem mobilo sakaru lietotājiem! Mēs sekojam lietotāju vajadzībām, piedāvājam jaunus pakalpojumus un attīstām esošos. www.tele2.lv
Par Nords Porter Novelli:
Nords Porter Novelli ir viena no vecākajām un pieredzes bagātākajām sabiedrisko attiecību aģentūrām Latvijā. Papildus savam pamatbiznesam - mārketingam, komunikācijām un sabiedriskajām attiecībām - likusi pamatus sponsorēšanas un pasākumu mārketinga attīstībai Latvijā. Aģentūra ir realizējusi neskaitāmus valsts mēroga sponsorēšanas un pasākumu mārketinga projektus sportā - sākot ar nacionālās futbola izlases sponsorēšanas un mārketinga platformas izveidi un beidzot ar Nordea Rīgas maratonu un nozīmīgākajiem autosporta un golfa pasākumiem valstī. www.porternovelli.lv
Uzņēmumu stratēģiskajās sacensībās S2 piedalīsies šādas komandas:
Sia Aga
As Aldaris
Sia Carat
As Cēsu Alus
Sia Citrus Solutions
Sia Creative Media Services
Sia Ddb Latvija
AS DnB NORD BANKA