Tehnoloģiju kompānija Microsoft ASV tirgū sākusi jaunu mārketinga kampaņu, piedāvājot apmainīt konkurentu planšetdatoru iPad pret Microsoft dāvanu karti vismaz 200 ASV dolāru apmērā, ko vēlāk iespējams izmantot jauna Microsofta planšetdatora, piemēram, Surface RT vai Surface Pro, iegādei.
Microsoft planšetdatoru pārdošanas apjomi krietni vien atpaliek no sāncenša Apple planšetdatoru pārdošanas apjomiem. Tikmēr kompānijas Gartner mobilo ierīču tirgus analītiķis Vens Beikers (Van Baker) neuzskata, ka šis mārketinga solis radīs masveida Apple planšetdatoru nomaiņu pret Microsoft planšetdatoriem, raksta BBC. «Microsoft problēma ir lietojumprogrammu ekosistēma, un šis piedāvājums neatrisina šo problēmu,» skaidro V. Beikers.
ASV tirgū Microsoft uzsācis agresīvu mārketinga kampaņu, kuras mērķis ir panākt Microsoft planšetdatoru lielāku popularitāti, jau agrāk. Šā gada maijā Microsoft laida klajā iPad un Windows produktu salīdzināšanas mājaslapu.
Šā gada pirmajā ceturksnī Microsoft izdevies pārdot 900 tūkst. planšetdatoru, savukārt Apple pārdevusi jau 19,5 miljonus iPad. Gada otrajā ceturksnī Microsoft pārdevusi 300 tūkst. Surface ierīču, liecina CiteWorld dati.