Atjaunotais Mazda CX-7 modelis, kurš nule kā ir nonācis pašmāju tirgū turpmāk būs pieejams arī ar modernu 2.2 litru Common-Rail dīzeļmotoru.
Līdz šim japāņu krosovers priekšroku deva viena dzinēja stratēģijai, tādējādi jauna dzinēja parādīšanās šim modelim bija akūta nepieciešamība. Modernais 2.2 litru Common-Rail turbodīzelis attīstīs 173 zirgspēku lielu jaudu un tiks kombinēts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Kombinētajā ciklā auto patērēšot 7.5 litrus degvielas uz 100 km, tā CO2 izmeši ir 199 g/km. Mazda CX-7 ar dīzeļdzinēju, atšķirībā no versijas ar benzīna motoru, būs aprīkota ar elektrohidraulisko stūres pastiprinātāju, kas uzlabos vadāmības īpašības. Jāpiebilst, ka Mazda CX-7 ar dīzeļdzinēju ieskrienas līdz 100 km/h 11.3 sekundēs un tās maksimālais ātrums ir 200 km/h.
Jāatgādina, ka Mazda CX-7 joprojām būs pieejama arī ar 2.3 litru DISI turbo benzīna dzinēju ar 260 ZS lielu jaudu un 380 Nm (pie 3000 apgr./min.) griezes momentu. Arī šim benzīna dzinējam ir veiktas nelielas modifikācijas, kas gan nav ietekmējušas motora parametrus. Mazda CX-7 2,3 DISI Turbo līdz 100 km/h ieskrienas 8.2 sekundēs un sasniedz 211 km/h lielu ātrumu. Abi dzinēji tiek kombinēti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Uzlabots dizains
No priekšpuses atjaunotā Mazda CX-7 atšķiras ar jaunu apakšējo radiatora resti ar lielākām šūnām sportiskākam un dinamiskākam izskatam, kā arī jauniem miglas lukturiem un to ietvariem. Tagad priekšējo apakšējo radiatora resti ieskauj sudraba ietvars. Sānos galvenā atjaunotās automašīnas atšķirība ir sudrabots slieksnis.Tāpat automašīna tiek komplektēta ar jauniem 18 un 19 collu riteņu diskiem ar sportisku trīsdimensiju dizainu. Aizmugurē automašīnai uzstādīts masīvāka izskata buferis ar lielākiem miglas lukturiem, kā arī lielāks aizmugurējais spoilers. Arī salonā pamanīsim acīmredzamas izmaiņas. Vadības paneļa un apdares materiāli tagad piedāvā vairāk kvalitātes sajūtas un ir noturīgāki pret netīrumiem. Savukārt, viduskonsoles un elkoņa balsta izstrādē pielietots augstas izturības uretāns komfortam un izturībai. Atjaunotajai Mazda CX-7 ir arī jaunā dizaina stūres rats, bet instrumentu panelī tagad ir izmantotas melnas ciparnīcas ar zilu apļveida izgaismojumu un baltām bultiņām – tas viss jau ir pazīstams no jaunās paaudzes Mazda 6 automobiļa.
Augstāka aprīkojuma līmeņa automašīnām ir uzstādīts jauna tipa Multi-Informācijas ekrāns (MID). Audiosistēmai ir pieejama Bluetooth funkcija sistēmas savienošanai ar portatīvajiem atskaņotājiem. Turklāt vadīt šo atskaņotāju iespējams ar Mazda CX-7 mūzikas sistēmas taustiņiem vai arī taustiņiem uz stūres. Tāpat augstākajā aprīkojuma līmenī pieejama arī Bose Premium audiosistēma ar deviņiem skaļruņiem un aizmugurē iemontētu pastiprinātāju. Elektriski regulējamajam vadītāja sēdeklim tagad ir trīs pozīciju atmiņa, savukārt blakus sēdētāja sēdeklis tagad pieejams arī ar elektrisko regulēšanu.
Pastiprināta virsbūve un aklās zonas monitoringa sistēma
Mazda CX-7 virsbūve pastiprināta, par 5 % palielinot virsbūves noturību pret vērpšanos. Tas palielina vadāmības stabilitāti un komfortu. Metināšanā pielietotas jaunākās tehnoloģijas, kas ļāvušas virsbūvi pastiprināt, nepalielinot svaru. Vēl viens jaunums ir aizmugurē braucošo monitorēšanas sistēma (Rear Vehicle Monitoring System), kura atpazīst aizmugurē braucošās automašīnas, kas atrodas tā sauktajā aklajā zonā, un brīdina vadītāju, ja viņš grasās mainīt joslas. Tāpat atjaunotajai Mazda CX-7 ir pieejamas arī automātiskās avārijas gaismas, kuras iedegas ekstrēmas bremzēšanas gadījumā, kā arī riepu spiediena kontroles sistēma.
Šobrīd atjaunoto Mazda CX-7 var pasūtīt pie Mazda oficiālā pārstāvja Latvijā Baltic Motors Ltd. Versija ar 2.3 litru DISI Turbo benzīna dzinēju maksā, sākot no 21 130 Ls. Savukārt versija ar 2.2 litru TD dīzeļa motoru nopērkama, sākot no 21 060 Ls.