Lielo tirgus spēlētāju ienākšana «conveniece store» jeb mazā formāta veikalu sektorā ir likumsakarīga, un saistīta ar pircēju paradumu maiņu, sacīja «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.
Viņa teica, ka mazā formāta veikali, kuros pieejamas aktīvajiem un steidzīgajiem klientiem nepieciešamās lietas, tostarp ēdieni un dzērieni pa ceļam, ir globāla pasaules tendence, kas veiksmīgi attīstās arī Latvijā. «Šajā mazumtirdzniecības sektorā ir vērojama nemitīga attīstība, kuru vērtējam kā «dzīva» tirgus iezīmi, tādēļ arī uz lielo spēlētāju - degvielas uzpildes staciju veikalu, straujo attīstību un «Maxima» un «Rimi» ienākšanu «conveniece store» sektorā raugāmies kā likumsakarīgu,» pauda Judovica.
Pēc viņas minētā, Latvijā jau esošās lielās mazumtirdzniecības veikalu ķēdes raugās mazā formāta veikalu virzienā un attīstībā saistībā ar pircēju paradumu maiņu, ko ietekmējis mūsdienu cilvēku steidzīgais un dinamiskais ikdienas ritms un vajadzības.
Komentējot konkurences pastiprināšanos šajā segmentā, viņa norādīja, ka «Narvesen» ir strauji augošs mazumtirdzniecības tīkls, «convenience store» tirgus līderis un tendenču attīstības noteicējs šajā segmentā. «Tie ir vairāku gadu darba augļi, kad esam mērķtiecīgi strādājuši, uzlabojot veikalu tīklu, lai tas atbilstu mūsu pircēju vajadzībām un dzīvesveidam. Konkurence mazumtirdzniecībā ir ļoti sīva, taču tas mūs mudina neapstāties pie esošajiem sasniegumiem un ātrāk attīstīties. Arvien domāt par to, kas mūsu klientiem ir svarīgi ne tikai šodien, bet jau rīt, strādāt, lai uzlabotu gan piedāvāto pakalpojumu un veselīgāku ēdienu klāstu, gan apkalpošanas kvalitāti,» uzsvēra Judovica.
Viņa piebilda, ka liela loma ir «Narvesen» paveiktajam līdzi ņemamās kafijas segmenta izaugsmē. Tāpat kompānija ir pārliecināta, ka uzņēmuma piedāvātie ēdieni un dzērieni, kas arvien papildina sortimentu, būs par pamatu «Narvesen» pozīcijas stiprināšanai līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentā. «Mērķtiecīgi attīstām tieši veikala tipa tirdzniecības vietas, kas atbilst mūsdienu dzīves ritmam, klientu vēlmēm un ērtībām,» sacīja Judovica.
«Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja arī atgādināja, ka pērn «Narvesen» tīkla attīstībā investēja 1,3 miljonus eiro, bet tuvāko divu gadu laikā izaugsmē plānots ieguldīt vēl trīs miljonus. Šajā laikā plānots izveidot 15 jaunas tirdzniecības vietas, kā arī rekonstruēt 15 esošās, ieviešot jauno grafisko identitāti un atjaunojot veikalu vizuālo pievilcību, atsvaidzinot fasādes, interjeru, pilnveidojot sortimentu un stiprinot klientu lojalitāti.
«Narvesen Baltija» pamatdarbība ir zīmola «Narvesen» vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība. Patlaban visas «Narvesen» tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.
«Narvesen Baltija» reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».