Starptautiskā lidosta «Rīga» izplatījusi atvainošanos pasažieriem, kuri svētdienas, 22.jūlija, vakarā saskārās ar neērtībām bagāžas saņemšanā, un uzsver, ka visiem pakalpojumu sniedzējiem, kuri darbojas lidostā, ir jāievēro un jāizpilda lidostas izvirzītie kvalitātes standarti.
Bagāžas piegāde pasažieriem, kas ielidoja Rīgā svētdienas vakarā, aizkavējās, jo aviokompānijas «airBaltic» virszemes apkalpošanas uzņēmums «Havas Latvia» nespēja nodrošināt savlaicīgu bagāžas piegādi atbilstoši lidostā noteiktajam standartam – 20 minūtes pēc reisa. Par to uzņēmumam izteikts brīdinājums, kā arī lūgts turpmāk ievērot lidostā noteiktos pasažieru apkalpošanas standartus.
Situācijas atrisināšanai tika piesaistīts lidostas «Rīga» drošības dienests, kas nodrošināja arī bagāžas izkraušanu. Par notikušo uzsākta iekšējā izmeklēšana, lai turpmāk nepieļautu šādu situāciju rašanos.
«Šādas situācijas, kāda izveidojās svētdienas vakarā, ir nepieļaujamas,» saka lidostas «Rīga» valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.
2018.gada pirmajā pusgadā lidostā «Rīga» apkalpoti 3,2 miljoni pasažieru.