Jaunākais izdevums

Ģimenes uzņēmums Home Boots nodarbojas ar stilīgu mājas zābaciņu ražošanu ar tirdzniecības zīmi KusKus. Uzņēmuma darbības laikā KusKus mājas zābaciņi ir guvuši panākumus un tuvākajā laikā plānots uzsākt produkta virzību uz Skandināviju.

Pēc Home Boots līdzīpašnieces Ineses Tukišas vārdiem, viņas ģimenes uzņēmumam jau noris pārrunas ar potenciālajiem partneriem Skandināvijas valstīs un tas ir gatavs izskatīt arī citu valstu piedāvājumus. «Mēs jau esam pieraduši, ka gan mūsu pircēju, gan mūsu partneru pirmā reakcija, ieraugot KusKus mājas zābaciņus, ir patīkams izbrīns,» stāsta Inese Tukiša.

Skandināvijas uzņēmēji augsti vērtē to, ka KusKus mājas zābaciņi tiek ražoti Latvijā un ir roku darbs. KusKus mājas zābaciņu šūšanā virsaudumam tiek izmantoti visdažādākie materiāli – sākot no kokvilnas līdz pat samtam, pildījumam – 100% vilna, ārējai zolei – dabīgā āda. Īpaša uzmanība tiek pievērsta detaļām, piemeklējot īpašus ar roku darinātus auduma ziedus, pērlītes, mežģīnes vai speciāli veidotus pušķus. Šādi mājas apavi nodrošina siltumu, kas ir līdzvērtīgs vilnas zeķēm un ir piemēroti vēsam klimatam. Atšķirībā no tradicionālajām čībām, tie stingri turas uz kājas un ir īpaši ērti pārvietojoties pa trepēm.

KusKus ekskluzīva mājas zābaciņu kolekcija piesaista pircējus ar spilgtu nestandarta dizainu, ko izstrādājusi uzņēmuma līdzīpašniece Egita Ģipsle. Pēc dažu modes ekspertu domām, pateicoties oriģinālajam risinājumam, Latvijas KusKus mājas zābaciņi var kļūt pat par mājas apavu fashion–trenda sākumu.

Inese Tukiša atceras, ka sākumā tas drīzāk bija interesants eksperiments, nevis lietišķs aprēķins. Bet, pateicoties biznesa inkubatoram Creative Andrejsala interesantais pasākums pārvērtās nozīmīgā biznesa projektā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ darboties sācis kolektīvās iepirkšanās portāls kopaletak.lv, kuru attīsta uzņēmums, kas iepriekš stāvējis aiz interneta veikala kuskus.lv.

Kā norāda portāla pārstāvji, kolektīvā iepikšanās jeb collective bying ir pasaulē populārs veids, kā iegūt lielas atlaides un iepirkties internetā. Kolektīvā iepirkšanās esot abpusēji izdevīga - pircēji saņem labus piedāvājumus, pārdevēji - daudz jaunu klientu. Dažādām precēm un pakalpojumiem varot tikt piemērotas līdz pat 90% lielas atlaides.

Portāls katru nedēļu pircējiem sola piedāvāt vidēji sešas jaunas akcijas, kas var būt, piemēram, pusdienas restorānā, izpletņlēkšana vai jebkas cits. Pašlaik portālā, piemēram, tiek piedāvāts Olimpiskā sporta centra peldbaseina mēneša abonements ar 50% atlaidi, kā arī Riharda Mailīša un Violas Abramovas deju studijas RV Studio mēneša abonements ar 80% atlaidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Darbu uzsācis vēl viens kolektīvās iepirkšanās portāls

Ritvars Bīders,20.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā darbu uzsācis kolektīvās iepirkšanās serviss BIGO, kurš balstās uz «groupon» mājas lapu modeli, kas nodrošina pircējiem iespēju iegādāties preces un pakalpojumus ar 50 līdz 90 % lielām atlaidēm.

Portāls katru dienu potenciālajiem pircējiem piedāvās vienu akcija, kuras laikā ir iespējams nopirkt kuponu, kuru nodrošina atlaidi. Katra akcija ilgst vienu dienu. Lai akcija būtu notikusi, nepieciešams savākt minimālo dalībnieku skaitu. Ja dienas laikā šis skaits netiek savākts, tad akcija tiek atzīta par spēkā neesošu, un klientiem, kuri bija iegādājušies kuponus, nauda tiek atmaksāta atpakaļ.

BIGO.lv pieder uzņēmumam Axioma, kurš nodarbojas ar mājas lapu izstrādi un dizainu.

Db.lv jau vēstīja, ka šogad augustā darbu uzsāka kolektīvās iepirkšanās portāls kopaletak.lv, kuru attīsta uzņēmums, kas iepriekš stāvējis aiz interneta veikala kuskus.lv. Portāls katru nedēļu pircējiem sola piedāvāt vidēji sešas jaunas akcijas, kas var būt, piemēram, pusdienas restorānā, izpletņlēkšana vai jebkas cits.

Komentāri

Pievienot komentāru