Šonedēļ darboties sācis kolektīvās iepirkšanās portāls kopaletak.lv, kuru attīsta uzņēmums, kas iepriekš stāvējis aiz interneta veikala kuskus.lv.
Kā norāda portāla pārstāvji, kolektīvā iepikšanās jeb collective bying ir pasaulē populārs veids, kā iegūt lielas atlaides un iepirkties internetā. Kolektīvā iepirkšanās esot abpusēji izdevīga - pircēji saņem labus piedāvājumus, pārdevēji - daudz jaunu klientu. Dažādām precēm un pakalpojumiem varot tikt piemērotas līdz pat 90% lielas atlaides.
Portāls katru nedēļu pircējiem sola piedāvāt vidēji sešas jaunas akcijas, kas var būt, piemēram, pusdienas restorānā, izpletņlēkšana vai jebkas cits. Pašlaik portālā, piemēram, tiek piedāvāts Olimpiskā sporta centra peldbaseina mēneša abonements ar 50% atlaidi, kā arī Riharda Mailīša un Violas Abramovas deju studijas RV Studio mēneša abonements ar 80% atlaidi.
Katrai akcijai tiek noteikts minimālais pircēju skaits, kas jāsasniedz, lai tā tiktu aktivizēta. Kā apgalvo portāla pārstāvji, ja šo minimālo pircēju skaitu akcija nesasniegs konkrētā laika posmā, pārdevējs savu piedāvājumu atsauks un pircējiem tiks atgriezta iemaksātā nauda.
Kā noskaidroja db.lv, portāla īpašniece ir SIA Creative Media Group, kuras valdes priekšsēdētājs ir Helmuts Apsis. Portāla vadītāja un uzņēmuma valdes locekle Dace Apse stāstīja, ka uzņēmums dibināts pagājušajā gadā ar domu uzturēt interneta veikalu kuskus.lv, kas tagad nodots citam uzņēmumam. Investīciju apjomu D. Apse atklāt nevēlējās.
Atsaucību portāla pirmajā dienā D. Apse vērtēja kā labu, jo vienai akcijai - Paēdis kā amerikānis: Burgeris, frī kartupeļi un mērce Sviestmaižu studijā ar 57% atlaidi - nepieciešamais pircēju skaits jau esot savākts, un izskatoties, ka nedēļas laikā minimālo nepieciešamo pircēju skaitu izdosies savākt arī pārējām akcijām.