Kopš 1. jūlija Rīdzinieka kartes īpašniekiem pieejama 20% atlaide automašīnas novietošanai SIA Rīgas satiksmes (RS) apsaimniekotajās maksas autostāvvietās B, C un D zonās. Taču RS izstrādātais risinājums atlaides saņemšanai ir sarežģīts – ar vairākām autorizācijām un garu apmaksas procesu, uzskata mobilo pakalpijumu sniedzējs SIA Mobilly.
Uzņēmuma izpilddirektors Ģirts Slaviņš norāda, ka RS izstrādātais risinājums kavē rīdziniekus ērti saņemt Rīgas domes piešķirtās atlaides auto novietošanai. Šobrīd tā paredz vairākas autorizācijas un jauna elektroniska konta – e-maciņa izveidi. Tādējādi klientiem ir nepieciešams paralēli uzturēt divus elektroniskus naudas kontus – Rīdzinieka kartes maciņu un Mobilly kontu. Tāpat sarežģītās sistēmas dēļ būtiski paaugstinās iespēja kļūdīties, proti, klientam var nākties maksāt sodus un saskarties ar citām neērtībām par neapzināti pieļautām kļūdām.
Rūpējoties par iedzīvotāju ērtībām, Mobilly iesniedza priekšlikumus Rīgas satiksmei par daudz vienkāršāku risinājumu atlaides saņemšanai – automātisku atlaides piešķiršanu, tiklīdz klients reģistrējis savu Rīdzinieka karti portālā ridziniekakarte.lv.
Šādas ērtas sistēmas ieviešanai atbalstu pauduši teju 2000 iedzīvotāju – gan balsojot sociālajos tīklos, gan piedaloties Mobilly organizētajā Vitamīnu akcijā Rīgas centrā. Akcija bija iedzīvotāju iespēja nosūtīt sveicienu Rīgas domei veselīgāku lēmumu pieņemšanai. Enerģijas un veselības sveiciens – daudzi kilogrami iedzīvotāju parakstītu apelsīnu – kopā ar balsojumu trešdien tika iesniegts Rīgas mēram Nilam Ušakovam ar aicinājumu pārskatīt esošo RS atlaižu piešķiršanas kārtību.
«Mēs vairākkārt tikāmies ar Rīgas satiksmi un iesniedzām dažādus priekšlikumus, lai maksimāli atvieglotu atlaižu saņemšanu, taču rast klientiem draudzīgāku risinājumu Rīgas satiksmei tā arī neizdevās. Tāpēc lūdzām iedzīvotājus, lai viņi paši lemj, kā vēlas tikt pie atlaides. Teju divi tūkstoši nepilnas nedēļas laikā pauda savu viedokli par labu ērtākam risinājuma, tāpēc ceram, ka Rīgas domē šo rīdzinieku balsis tiks sadzirdētas,» uzsver Ģirts Slaviņš, SIA Mobilly izpilddirektors.
RS pārstāvis Viktors Zaķis uzsver, ka Rīgas satiksme ir vairākkārt tikusies ar Mobilly pārstāvjiem, kuras laikā tika izteikts gan piedāvājums pievienoties esošajai sistēmai, gan uzklausīti mutiski viedokļi par citiem risinājumiem, taču konkrētu piedāvājumu RS nav saņēmusi. Mobilly apgalvojums, ka klientiem ir jāuztur 2 konti, nav patiesība, jo piedāvātais risinājums paredz iespēju uzturēt tikai vienu kontu.
RS apliecina, ka visiem tirgus dalībniekiem tiek piedāvāti vienādi sadarbības nosacījumi, lai sniegtu atlaides Rīdzinieka kartes lietotājiem, piebilst V.Zaķis. Līdz 2016.gada 27.jūlijam Rīgas satiksme ir izsniegusi vairāk nekā 360 000 Rīdzinieka kartes, ar kurām tās klienti ikdienā saņem tiem paredzētās atlaides.
papildināta ar Rīgas satiksmes viedokli pēdējās divās rindkopās
#1/6
Enerģijas un veselības sveiciens – daudzi kilogrami iedzīvotāju parakstītu apelsīnu – kopā ar balsojumu trešdien tika iesniegts Rīgas mēram Nilam Ušakovam ar aicinājumu pārskatīt esošo RS atlaižu piešķiršanas kārtību