Nolūkā panākt nozīmīgāku attīstības lēcienu SIA Mobilly, investējot 1,1 milj. eiro, izstrādā jaunus produktus un uzlabo jau esošos
MOBILLY BIROJA FOTOGRĀFIJAS SKATĀMAS RAKSTA GALERIJĀ!
Mobilo maksājumu pakalpojuma sniedzējs SIA Mobilly kāpinājis apgrozījumu no 709 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 1,5 milj. eiro 2015. gadā, kas ļāvis tam iekļūt Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā. Uzņēmuma pēdējo gadu apgrozījuma lēcienu nodrošināja autostāvvietu klientu skaita pieaugums un jaunu pakalpojumu piedāvāšana. «Mūsu izaugsmes dzinējspēki ir klientu uzticība un mūsu neatlaidība,» spriež SIA Mobilly izpilddirektors Ģirts Slaviņš. Pērn uzņēmuma apgrozījums samazinājies līdz 1,2 milj. eiro, bet tas ir skaidrojams ar grāmatvedības politikas maiņu, kas paredz izmaiņas caurplūstošās naudas uzskaites metodoloģijā. Lēmums par šādām izmaiņām tika pieņemts, balstoties uz Finanšu un kapitāla tirgus komisijas rekomendācijām.
«Akcionāri ieguldīja aptuveni 500 tūkst. eiro, lai šo biznesu sāktu, un līdz šim visu nopelnīto tie iegulda uzņēmuma attīstībā. Ieguldījumi bija lieli, bet izaugsme pakāpeniska, apmēram 30-40% gadā. Sākot no 2013. gada, apgrozījums sasniedza pieklājīgu apjomu un parādījās kaut kas, ko var uzskatīt par biznesu, tomēr visa peļņa joprojām tiek ieguldīta attīstībā,» atklāj Ģ. Slaviņš. Salīdzinoši pakāpenisko uzņēmuma izaugsmes gaitu viņš saista ar cilvēku paradumu maiņas diezgan lēno tempu. Mobilā maksājumu aplikācija, kas sniedz iespēju ar viedtālruņa palīdzību norēķināties par autostāvvietu, tika izveidota 2012. gadā, un pagāja vairāki gadi, kamēr cilvēki mainīja paradumus un sāka jauno platformu izmantot regulāri.
Visu rakstu Aug līdz ar cilvēku paradumu maiņu lasiet 11. maija laikrakstā Dienas Bizness.