Mobilly vadītājs Ģirts Slaviņš par biznesa attīstību
Sākumā mums nebija skaidras vīzijas. Bija tikai skaidrs, ka pasaule mainās, ka tā kļūst mobila un ka tur kaut kas būs. Pirmie gadi Mobilly bija lēni, jo pieradumi jau nemainās ātri. Kaut vai skatoties uz elektronisko dokumentu parakstīšanu – daudziem tāpat ierastāk ir ar roku parakstīt.
Šobrīd Mobilly jau ir krietna vēsture, ir reāla naudas plūsma, esam pašpietiekams uzņēmums ar peļņu. Attīstām jaunus produktus, un tā rezultātā pēdējo trīs gadu laikā mums ir izdevies mazināt stāvvietu dominanci mūsu portfelī.
Taču vienā brīdī sapratām, ka ar to ir par maz. Esam uzņēmums, kuram ir pietiekami liela tehnoloģiskā vēsture, un, protams, ka vairākas lietas bija savu laiku nodzīvojušas. Lai varētu straujāk tehnoloģiski uzlaboties un aptvert arī ārvalstu tirgus, bija jāiziet ārpus savas komforta zonas, no savas ierastās teritorijas. Tam bija vajadzīgs papildu finansējums, un tā nonācām līdz ALTUM un ZGI fondam, kurus pārliecinājām, ka mums ir laba komanda un labas idejas.
Šobrīd jau vismaz pusgadu strādājam ar jauniem spēkiem un jaunu degsmi. Uzlabojam tehnoloģiskās bāzes, lai būtu elastīgāki un modernāki. Ļoti aktīvi dodamies ārpasaulē, gan stāstot par sevi, gan uzklausot citus, kam pirms tam nepietiekama iekšējo resursu un laika. Kā teica Krišjānis Valdemārs – “brauciet latvji jūriņā”. Lai veiksmīgi pārdotu savu produktu, ir jādodas, jāmeklē savas iespējas, jādibina kontakti. Neviens jau tevi tur tā īpaši negaida, tavu produktu nepirks tāpat vien un vienā dienā.
Tuvāko gadu mērķis būtu iekarot ārvalstu tirgus, lai lielāko apgrozījuma daļu iegūtu ārpus Latvijas.
Skaties video par uzņēmēja pieredzi un uzzini par valsts atbalsta iespējām biznesa sākšanai un attīstībai.