Jaunākais izdevums

Latvijā darbību sākuši 152 Lietuvas valsts pasta kompānijas "Lietuvos paštas" pakomāti, kas darbojas ar zīmolu "Unisend", informē "Unisend" pārstāvji.

Kompānijā informē, ka "Unisend" tīkls Baltijā sastāv no aptuveni 750 pakomātiem, no kuriem 300 atrodas Latvijā un Igaunijā. Šim attīstības procesam investēti vairāk nekā četri miljoni eiro.

"Lietuvos paštas" valdes priekšsēdētājs Rolands Zuks norāda, ka uzņēmums nolēma sākt darbību pakomātu segmentā pirms vairāk nekā desmit gadiem, un pēc sekmīgas pakomātu ieviešanas Lietuvas tirgū uzņēmums ir gatavs piedāvāt pakalpojumus klientiem visā Baltijas reģionā.

Kompānijas pārstāvji, atsaucoties uz datu apkopošanas platformas "Statista" analīzi, norāda, ka 2023.-2027.gadā tiešsaistes tirdzniecības apmērs Baltijas valstīs pieaugs par 11% gadā.

"Unisend" ir jauns piegādes pakalpojumu tīkls, kuru piedāvā "Lietuvos paštas" un kas sāk darbību Latvijā un Igaunijā šī gada pavasarī.

"Lietuvos paštas" pakomātiem Lietuvā ir zīmols "LP express".

Sākotnēji "Lietuvos paštas" Latvijā un Igaunijā izvietos 300 pakomātus ar jauno zīmolu "Unisend". 2024.gada pavasarī arī Lietuvā "Unisend" nomainīs zīmolu "LP express".

Neauditētie finanšu rezultāti liecina, ka "Lietuvos paštas" tīrā peļņa pērn salīdzinājumā ar 2022.gadu pieauga par 7,4% līdz 5,2 miljoniem eiro, savukārt peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) palielinājās par 10,8% līdz 14,4 miljoniem eiro. Vienlaikus kompānijas ieņēmumi saruka par 2,6% - līdz 110,5 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS Latvijas Pasts ar Lietuvos paštas zīmolu Unisend ir atklājuši kopīgu pakomātu tīklu. Plānots, ka vienots tīkls klientiem nodrošinās aptuveni 1000 pakomātu vietu Baltijas valstīs.

Latvijas Pasta klientiem ir iespējams noformēt pakomātu sūtījumus uz Unisend pakomātiem Igaunijā un Lietuvā, kas veido vairāk nekā 450 pakomātu vietas abās kaimiņvalstīs.

“Kopīgais pakomātu tīkla modelis – gudrs solis e-komercijas jomā. Divi uzņēmumi izmanto izdevību, lai radītu ērtu pasta pieredzi Baltijas iedzīvotājiem. Šāds risinājums ir ekonomiskāks un ilgtspējīgāks, nekā katram veidot savu pakomātu tīklu visās valstīs. Mūsu partnerība ar pievilcīgu cenu politiku ir pamatots iemesls, lai cilvēkiem veidotu vēlmi dot priekšroku šī reģiona spēlētājiem, ne citu ārvalstu komersantiem,” iespēju izmantot abu uzņēmumu kopīgo pakomātu tīklu izceļ Latvijas Pasta valdes loceklis Jānis Kūliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS "Latvijas pasta" klienti šogad rudenī varētu sākt izmantot Lietuvas valsts pasta kompānijas "Lietuvos paštas" pakomātus, informē "Latvijas pasta" pārstāvji.

Abi uzņēmumi ir parakstījuši memorandu par savstarpēju ilgtermiņa sadarbību, kas paredz, ka abas puses varēs izmantot otra uzņēmuma pakomātu tīklu, nodrošinot sūtījumu pakalpojumus Baltijā.

Attiecīgi "Latvijas pasta" klienti varēs nosūtīt un saņemt pakas "Lietuvos paštas" pakomātos, kas darbojas ar zīmolu "Unisend". Kopumā Lietuvas uzņēmumam ir gandrīz 750 "Unisend" pakomātu punktu, tostarp 300 atrodas Latvijā vai Igaunijā.

Savukārt "Unisend" klienti, veicot sūtījumus uz Latviju, varēs izmantot "Latvijas pasta" pakomātu tīkla pārklājumu.

Paredzēts, ka abu uzņēmumu sadarbības modelis praktiski sāks darboties 2024.gada rudenī.

Patlaban notiek aktīvs darbs pie pakomātu tīklu savietojamības un funkcionalitātes salāgošanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Viens risinājums – divreiz lielāks tirgus: kāpēc Lietuvas pasts virzās uz ziemeļiem?

Sadarbības materiāls,08.09.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīcijas 4 milj. eiro apmērā. 11 mēnešu intensīvs nepārtraukts darbs. Un vairāk nekā 60 dažādu jomu speciālistu, kas tic idejai. Tas skaitliskā izteiksmē izskatās ambiciozākais pēdējo gadu Lietuvas pasta projekts – pakomātu tīkla paplašināšana uz Latviju un Igauniju. Kopš aprīļa mēs „Unisend” vārdā veiksmīgi darbojamies mūsu ziemeļu kaimiņvalstīs ar 300 pakomātiem, taču, kas bija iemesls lēmumam neaprobežoties tikai ar darbību vietējā tirgū?

Iespējams, visprecīzākais, bet reizē arī abstraktākais iemesls ir gluži vienkāršs – klientu mainīgās vajadzības. Vēloties saglabāt konkurētspēju, mums jāspēj tām pielāgoties, piedāvājot arvien jaunus, vēl ērtākus un aktuālākus risinājumus un pakalpojumus. Nav noslēpums, ka, gadu no gada, samazinoties nepieciešamībai pēc tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, sūtījumu piegāde caur pakomātiem gan Lietuvā, gan Baltijas valstīs stabili pieaug.

Galvenais virzītājspēks tam mūsu reģionā ir pastāvīgi augošā un arvien vairāk iesakņojusies elektroniskā komercija. Tiek prognozēts, ka līdz 2027. gadam tās apjomi Baltijas reģionā katru gadu pieaugs vismaz par 12 %. Viens no nedaudzajiem lielākajiem katalizatoriem šai izaugsmei ir e-platformu popularitāte, kas ļauj iedzīvotājiem droši tirgot lietotas preces.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lietuvos paštas pērn strādājis ar peļņu un bez valsts subsīdijām

LETA--BNS,14.03.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas valsts pasta uzņēmums "Lietuvos paštas" pērn strādāja ar 5,2 miljonu eiro peļņu un bez valsts subsīdijām, ceturtdien paziņoja kompānijas ģenerāldirektors Rolands Zuks.

Viņš norādīja, ka pirms gada, kad viņš pārņēma uzņēmuma vadību, situācija "nebija pārāk slikta, jo kompānijai bija uzkrātie līdzekļi no iepriekšējiem periodiem".

"Es teiktu, ka finansiālā situācija bija apmierinoša. Mūsu darbība nedz 2021., nedz 2022.gadā nedeva peļņu, bet 2023.gadā jau strādājām ar peļņu pat bez valsts subsīdijām par zaudējumus nesošajiem atzariem," Zuks teica Lietuvas lietišķo ziņu portālam "Verslo žinios".

"Lietuvos paštas" ģenerāldirektors pagājušā gada pozitīvos finanšu rādītājus pamatoja ar lēmumu atlaist 400 darbinieku, pārdošanas apjoma pieaugumu un daļas nekustamā īpašuma pārdošanu.

Neauditētie finanšu rezultāti liecina, ka "Lietuvos paštas" tīrā peļņa pērn salīdzinājumā ar 2022.gadu pieauga par 7,4% līdz 5,2 miljoniem eiro, savukārt peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) palielinājās par 10,8% līdz 14,4 miljoniem eiro. Vienlaikus kompānijas ieņēmumi saruka par 2,6% līdz 110,5 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru