Tūrisma aģentūras SIA Latvia Tours apgrozījums pērn ir bijis 16 488 134 eiro, kas ir par 3 % mazāk kā 2014. gadā, taču ņemot vērā situāciju pasaulē, tas uzskatāms par labu rādītāju, informē uzņēmumā.
Uzņēmums pērn nopelnīja 107 612 eiro, bet 2014. gadā tā peļņa bija 332 218 eiro. Peļņas samazinājums tieši saistīts ar darbinieku resursu palielināšanu, ieguldījumiem reklāmā un tehnoloģiju attīstībā.
«Ņemot vērā ārējos apstākļus un nestabilo drošības situāciju pasaulē, kā spilgtāko piemēru minot Ēģiptes kūrorta Hurgadas izslēgšanu no čarteru reisu piedāvājuma, kopumā aizvadītais gads vērtējams pozitīvi. Ja runājam par situāciju uzņēmuma iekšienē, tad to būtiski ietekmējusi vairāku jaunu mārketinga un korporatīvo risinājumu pārdošanas speciālistu pieņemšana darbā, kas ir ļāvusi mums aktīvāk strādāt pie jaunu klientu piesaistes un jaunu pakalpojumu un produktu izveides,» saka Latvia Tours direktore Ieva Keiša.
«Ņemot vērā, ka šogad plānojam aktīvi strādāt gan pie atpūtas segmenta attīstības – esam kļuvuši par pasaulē pazīstamā zīmola ClubMed oficiālo pārstāvi Latvijā, gan turpināsim piedāvāt dažādus inovatīvus risinājumus korporatīvajiem klientiem, optimistiska scenārija gadījumā varam cerēt uz apgrozījuma pieaugumu pat līdz 10 %,» vērtē I. Keiša.
Šogad starp Latvia Tours prioritātēm plānota arī produktīva sadarbības modeļa izveide ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un tās paspārnē izveidoto Tūrisma departamentu. Būtiski atrast arī efektīvu veidu kā Latviju popularizēt kā atpūtas, darījumu un konferenču tūrisma galamērķi, jo šajā jomā Latvija šobrīd ievērojami atpaliek gan no Igaunijas, gan Lietuvas. Lai veicinātu uzņēmuma plašāku attīstību tiks turpināta iesāktā sadarbība ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, Amerikas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, Vācijas un Zviedrijas kamerām, kā arī jaunas investīcijas plānotas darbinieku un tehnoloģiju attīstībā, tādējādi sasniedzot labākus produktivitātes rādītājus.