Karla Lāgerfelda (Karl Lagerfeld), modes namu Chanel un Fendi radošā direktora, jaunākais projekts ir cenu ziņā plaši pieejama sieviešu apģērbu kolekcija, vēsta The Associated Press.
To viņš radījis amerikāņu apģērbu veikalu tīklam Macy's.
Kolekcija ietver, piemēram, kleitas, kreklus un bikses, un apģērbu cena svārstās no 50 līdz 170 ASV dolāriem.
«Šī ir dažādu tēlu kompozīcija dažādām dienas stundām, dažādiem dzīvesveidiem,» intervijā sacījis mākslinieks, piebilstot: «Tā ir elementu kolekcija, ar kuriem sievietei vajadzētu spēlēties.»
Vaicāts, kādēļ vēlējies izstrādāt lētāku aģērbu līniju, Lāgerfelds norādījis, ka iepriekš ir sadarbojies arī ar tirgotāju H&M un uzskata, ka, viņaprāt, tas ir ļoti moderni. Viņš arī akcentējis, ka Macy 's ir ļoti slavens tirgotājs, un šāda sadarbība ir interesanta abām pusēm.
Lāgerfelds arī skaidro, ka «šodienas lietas nav dārgas. Es nekad nesaku lētas. Tas ir šausmīgs izteikums. Tām jābūt ar labu dizainu. Strādāt šādā cenu diapazonā ir izaicinājums. Es to redzu kā izaicinājumu».
Uz jautājumu, kā šī kolekcija atšķiras no tās, kas tika radīta H&M, Lāgerfelds atbildējis: «H&M bija pirms septiņiem gadiem. Pēc septiņiem gadiem viss ir citādi. Es aizmirsu, ko es radīju H&M. Es atceros, ko es radīju Macy's, jo tas ir nesen. Esmu ļoti radošs, manā pasaulē. Es izvēlos neatcerēties, jo man jāiet uz priekšu.»