"Corona" alus ražotājs neizjūt nekādu negatīvu ietekmi uz biznesa rādītājiem, neskatoties uz nosaukuma neveiksmīgo līdzību ar biedējošo koronavīrusu, vēsta "CNN".
"Constellation Brands", kas ir populārā alus ražotājs, norāda - klienti "saprot, ka starp vīrusu un mūsu biznesu nav nekādas saistības".
""Corona" pārdošanas apjomi joprojām ir ļoti spēcīgi, un mēs novērtējam mūsu klientu pastāvīgo atbalstu," teic "Constellation Brands" pārstāve Stefanija Makguana.
Četru nedēļu laikā līdz 16. februārim "Corona Extra" pārdošanas apjomi Amerikas Savienotajās Valstīs pieauguši par 5%. Jāpiebilst, ka "Corona" pārdošanas apjomi ir ļoti atkarīgi no ASV tirgus atšķirībā no dažiem tā starptautiskajiem konkurentiem.
"Mūsu domas un lūgšanas ir par tiem, kurus skāris šis briesmīgais vīruss, un mēs ceram, ka centieni to apkarot drīz gūs panākumus," pavēstījis "Constellation Brands" vadītājs Bils Ņūlands. "Mēs neesam pieredzējuši ietekmi uz mūsu darbiniekiem vai darbību, un mūsu bizness turpina darboties ļoti labi," viņš piebilst.
Tomēr koronavīrusa izplatība nevarēja notikt sliktākā laikā, raugoties no uzņēmuma viedokļa, kas šobrīd tērē 40 miljonus ASV dolāru sava jaunā produkta laišanai tirgū.
Turklāt divas nupat publiskotas aptaujas liecina, ka "Corona" zīmols tomēr cieš no negatīvās ietekmes. Sabiedrisko attiecību uzņēmuma "5W" pētījums liecina, ka 38% amerikāņu koronavīrusa uzliesmojuma dēļ "Corona" alu nekādā gadījumā "nepirktu", un vēl 14% apgalvojuši, ka viņi to nepasūtītu publiski. Savukārt aptaujā, kuru veicis uzņēmums "YouGov" noskaidrots, ka patērētāju labvēlība pret "Corona" zīmolu ir būtiski samazinājusies.
B. Ņūlands gan uzsver, ka šīs aptaujas neatspoguļojas alus ražotāja biznesa rādītājos.