Vienas no Rīgas galvenajām ielām - Krasta ielas - seguma atjaunošanas darbi varētu sākties jūlijā, lai gan iepirkums par būvdarbu veikšanu vēl nav nemaz izsludināts, trešdien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejai pastāstīja Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins.
Viņš pastāstīja, ka Krasta ielas pārbūve, visticamāk, sāksies jūlijā, taču patlaban ielas projektēšana vēl nav noslēgusies. «Mēs esam noslēguma stadijā, lai pabeigtu projekta sadaļu, kas saistīta ar velojoslas būvniecību šajā ielā. Tiklīdz projekts būs gatavs, tiks izsludināts iepirkums par būvdarbu veikšanu. Tas varētu notikt jūlijā,» sacīja departamenta pārstāvis. Viņš gan norādīja, ka projekta izpildes termiņi netiek kavēti.
Jakrins pastāstīja, ka tuvākie ievērojamie remontdarbi sāksies jau rīt - Brīvības ielā. Ielas segumu šeit plānots atjaunot posmā no Bruņinieku ielas līdz Gaisa tiltam. Kalpaka bulvārī, kur ielas segums tiks atjaunot posmā līdz Valdemāra ielai darbi sāksies nākamnedēļ, bet saistībā ar Merķeļa ielas seguma atjaunošanu darbu grafiks izstrādāts vēl neesot.
Db.lv jau vēstīja, ka saskaņā ar E.Jakrina teikto, pēc dziesmu svētkiem sāksies Brasas pārvada pārbūve, jūlijā tiks izbūvētas trīs gājēju pārejas atsevišķās Rīgas ielās, augustā tiks uzsākta veloceļa Turgeņeva ielā izbūve un paralēli tiks organizēti arī citi projekti.Komitejas deputāti ilgstoši iztaujāja Jakrinu par to, kā tad šogad tiks organizēta satiksme un nodrošināta iedzīvotāju drošība remontdarbu laikā, lai «nebūtu tāda apokalipse kā pērn».
Jakrins uz to atbildēja norādot, ka ar būvniekiem ir veiktas garas pārrunas un viņi «apzinoties savas pērnā gada kļūdas».Pēc departamenta pārstāvju teiktā, ir nolemts, ka būvnieki darbus šogad organizēs vienā ielas pusē, otru atbilstoši aprīkojot, piemēram, ar gājēju tuneļiem. Departamenta pārstāvis Edmunds Valpēters arī aicināja iedzīvotājus šos objektus patvaļīgi nepārvietot, jo tādā veidā, iespējams, labu gribot, var tikt nodarīts kaitējums. «Ja notiks avārija, policija uzreiz meklēs satiksmes organizēšanas plānu un, ja tas nesakritīs ar būvnieku izstrādāto - tiks meklēts vainīgais un šādā veidā iedzīvotājs var arī tikt iesaistīts kriminālprocesā. Visas apmales un barjeras tieši tāpēc tiek izvietotas - lai nodrošinātu drošību,» pauda departamenta pārstāvis.
Remontdarbi nevarot notikt bez ierobežojumiem, taču solīja, ka gan no būvnieku puses, gan departamenta puses satiksme tiks organizēta, maksimāli cenšoties nodrošināt iedzīvotāju ērtības.Vēl deputāti interesējās par to, kāda ir departamenta darbinieku kapacitāte, lai reāli varētu nodrošināt būvdarbi norisi. Jakrins neslēpa, ka departamentam joprojām kritiski trūkstot darbinieku gan būvniecības, gan jurisprudences jomās un rosināja domniekus pievērst uzmanību šai problēmai aktīvāk.Kopā pilsētas ielu seguma atjaunošanai šogad pašvaldības budžetā atvēlēti 13,10 miljoni eiro.