Šī gada jūlijā skatītākais televīzijas kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%, savukārt otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,8%, liecina pētījumu aģentūras TNS veiktā aptauja.
Savukārt trešais skatītākais televīzijas kanāls bija LTV1 ar 10% lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam PBK veltīti 9,1%, kanālam NTV Mir Latvija – 7% un kanālam RTR Planeta Baltija – 5% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Kanālam REN Baltija veltīti 4,5%, kanālam TV5 – 3,7%, kanālam TV6 – 3,6%, kanālam 3+ - 3,2% un kanālam LTV7 – 3% skatītāju laika.
Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1,2% un kanāla 1BM – 0,7%. Kanālu CTC Baltija, FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Fox Life veltīts 0,2%, savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai - 20,1%, bet video skatīšanai veltīti 4,9% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.
Šogad jūlijā, tāpat kā jūnijā, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 26 minūtes dienā.
Skatītāko jūlija programmu topa pirmajā vietā bija XXV Dziesmu un XV Deju svētku deju lieluzvedums Tēvu laipas kanālā LTV1, kuru vērojuši 10,2% jeb 204,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Otrajā vietā ierindojies Dziesmu un deju svētku noslēguma koncerts Līgo! kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 7,9% jeb 158,5 tūkstoši skatītāju.
Savukārt trešajā vietā ierindojies raidījums Panorāma svētdienā, kuru vērojuši vidēji 7,4% jeb 148,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.