«Nav nekādas veiksmes, visa pamatā ir tikai un vienīgi darbs, risku analīze, iepriekšējā pozitīvā un negatīvā pieredze, kas ir ārkārtīgi svarīga, bet par kuru neviens negrib runāt,» intervijā laikrakstam Dienas Bizness, vaicāts, cik liela nozīme biznesā ir veiksmei, stāsta Inbox.lv īpašnieks Andris Griķis.
Fragments no intervijas:
«Neviens žurnālists jau nenāk un nesaka – pastāstiet par visām savām neveiksmēm. Taču ikvienam tādas ir bijušas, un tās ir mācījušas, ko un kā darīt nevajag. Es, piemēram, esmu nokurinājis ne tikai savu naudu vien, meklējot jaunās tehnoloģijas Novosibirskā. Tur pēc trīs gadu darba iznāca čiks.»
Cik daudz naudas jūs esat nokurinājis neveiksmīgos projektos?
«Daudz.»
Cik tieši?
«Nu, būs kāds miljons eiro. Parādiet man tādu pavāru, kurš nekad nav piededzinājis kotletes. (Smejas.) Vai tādu zemnieku, kuram nekad nekas nav sapuvis uz lauka. Piemēram, Dienas Biznesā varētu būt tāda rubrika – kā mācīties no uzņēmēju neveiksmēm? Kā zināms, Laurim Libertam no neveiksmes radās veiksme, viņš izveidoja portālu draugiem.lv, jo Latvijā apdrukātos kreklus vairs neviens nepirka. Tad, kad draugiem.lv negāja tik labi, izrādījās, ka apdrukātos kreklus, sienas dekorus un krūzes amerikāņi pērk kā aptrakuši. Neveiksme var izvērsties par veiksmi un vice versa, jo viss plūst un mainās.»
Visu interviju E-pasta maratonists lasiet 24. marta laikrakstā Dienas Bizness.