Jaunākais izdevums

Hakeri sākuši izplatīt datorvīrusus arī izmantojot populāro video portālu YouTube, turklāt, iespējams, ka šī YouTube lietotāju krāpšana tiek realizēta caur Latviju.

Forbes ziņo, ka ASV kompānija eSoft atklājusi jaunus hakeru centienus inficēt interneta lietotāju datorus ar vīrusiem. Proti, šoreiz hakeri ievietojuši populārajā interneta vietnē YouTube dažādus neīstus videoklipus, uz kuriem uzklikšķinot tiek piedāvāts uzinstalēt programmu, kura nepieciešama šo video aplūkošanai. Ja lietotājs izvēlas šo programmu instalēt, viņa datorā tiek iestatīts datorvīruss.

Šie viltus video parasti ir ar «skaļiem» nosaukumiem, sākot no sensacionāliem BP naftas noplūdes videomateriāliem līdz Harija Potera filmām.

Kāds neatkarīgs interneta drošības eksperts Dančo Dančevs (Dancho Danchevs), kurš arī aprakstījis šo hakeru paņēmienu YouTube lietotājus apkrāpšanai, norāda, ka tīkls, kurš tiek izmantots šo datorvīrusu izplatīšanai, ir Latvijas izcelsmes, un ticis pielietots arī viltus Apple un iTunes dāvanu karšu izplatīšanā.

eSoft norāda, ka, lai izvairītos no hakeru uzbrukumiem portālā YouTube vienmēr pirms klikšķināšanas uz kāda video vienmēr vajadzētu pārbaudīt interneta adreses lodziņu. Autentiskiem YouTube videoklipiem adreses nosaukumā vienmēr kaut kur būs rakstīts YouTube.com.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzzinātu, kā un ar kādiem instrumentiem vēlēšanās startējošie politiskie spēki plāno risināt valstiski svarīgus jautājumus, Dienas Bizness uz sarunu aicināja 14. Saeimas vēlēšanās startējošo partiju un to apvienību sarakstu izvirzītos Ministru prezidenta amata kandidātus.

Dienas Bizness visiem piedāvāja trīs pamatjautājumus, kas atainoti uzskatāmos grafikos:

  1. Par iedzīvotāju skaita samazināšanos, kas novērota pēdējo 30 gadu laikā.
  2. Par uzņēmumos nodarbināto skaita sarukumu, kas īpaši izteikti vērojams 2020. - 2021. gadā.
  3. Pēdējā laikā nepieredzēti augstā inflācija, kura pārsniegusi 21%, kaut arī eirozonā, kurā ir arī Latvija, tā ir tikai nepilnu 9% līmenī.

Dienas Biznesa jautājumi aicina nevis kritizēt esošo, bet piedāvāt risinājumus situācijai, aicina atbildēt uz svarīgāko - ko darīt, lai palielinātu iedzīvotāju skaitu valstī, būtu vairāk darba vietu un inflācija atgrieztos «saprātīgos rāmjos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija “Meža un zemes resursu apsaimniekošanas sociālekonomiskie aspekti un izmaiņas Eiropas Savienības jaunās vides politikas apstākļos”

Lekcijas datums un vieta: 18.10.2023., Jelgava

Referents: Māris Liopa, Latvijas Mežu sertifikācijas padomes priekšsēdētājs, LR Zemkopības Ministra padomnieks meža resursu ilgtspējīgas pārvaldības un izmantošanas jautājumos

Lekcijas tēma: Meža un zemes resursu apsaimniekošana aptver neskaitāmas apakšnozares, kurām veiksmīgas apsaimniekošanas gadījumā būtu jāfunkcionē kā vienotam organismam.

Videolekcija “Purvu un kūdras nozīme jaunajā globālajā situācijā”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meža un saistīto nozaru ekspertu lekcijas Latvijas mežu sertifikācijas padomes Meža programmas 2022 ietvaros.

Lekciju cikls vispārējas sabiedrības informētības, kā arī mežu īpašnieku zināšanu un izpratnes par meža nozares ilgtspējīgu attīstību veicināšanai, sabiedrības informēšanas un meža īpašnieku izglītošanas un apmācības programmas ietvaros. Lekciju cikls organizēts sadarbībā ar Meža attīstības fondu.

Videolekcija: “Aktualitātes meža sertifikācijā jaunajā situācijā”

Referents: Jānis Švirksts, LMSP sertifikācijas eksperts, "BM Certification" izpildirektors

Lekcijas tēma: FSC apstiprinātais standarts Latvijai un MK apstiprinātie noteikumi (saskaņā ar RED II direktīvu) par prasību pierādīt CSA izmantojamās dedzināmās koksnes ilgtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 2009.gada jūlija, kad Rīgas Pašvaldības policija (RPP) informācijas sniegšanai interneta vidē izveidoja savu kontu Youtube.com kanālā, konta apmeklējumu skaits pārsniedzis vienu miljonu, liecina RPP sniegtā informācija.

«Videofailu vietnes Youtube konts tika izveidots prevencijas nolūkā, lai informētu sabiedrību par policijas ikdienas darbu,» skaidroja RPP priekšnieks Jānis Geduševs. Viņš secina, ka videofailu vietnes popularitāte devusi zināmu artavu arī sabiedriskās kārtības nodrošināšanā: «Ar Youtube kanāla palīdzību cilvēki ir ievērojuši, ka, piemēram, stratēģiski svarīgas pilsētas vietas ar videokameru starpniecību uzrauga RPP Videonovērošanas centra darbinieki, kas, protams, pozitīvi ietekmē sabiedrisko kārtību.»

Kopš 2009.gada 24.jūlija, kad izveidots un aktivizēts Youtube RPP konts, Youtube kanālā publicētas 72 īsfilmas, kuras skatītas jau vairāk nekā miljons reižu. Ja vēl 2009.gada decembra beigās RPP konts bija skatīts 260 000 reižu, tad nedaudz vairāk nekā gada laikā interneta vietnes popularitāte augusi četras reizes, kas liecinot par sabiedrības ieinteresētību pašvaldības policijas darbā. RPP Youtube.com kontam šobrīd esot 389 sekotāji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no trešdienas, 17. jūlija Latvijas iedzīvotājiem ir pieejams jauns mūzikas straumēšanas serviss YouTube Music, kas paredzēts mūzikas lietošanai no YouTube resursiem, kā arī mūzikas izpētei, personalizēšanai un klasificēšanai, atbilstoši savam dzīvesstilam, vēlmēm un gaumei.

YouTube sākotnēji tika veidota kā platforma skatīšanai, kas nozīmēja, ka mūzikas faniem bija jāspēj manevrēt starp vairākām mūzikas lietotnēm un YouTube. Tas nebija ērti un YouTube nolēma radīt YouTube Music, kas no šodienas pieejams arī Latvijā.

YouTube Music būs pieejami ne tikai mūzikas videoklipi, bet arī mūziķu oficiālie albumi, singli, remiksi, tiešraides, kaverversijas un citviet grūti atrodama mūzika. Īpaši pielāgoti ieteikumi nozīmē, ka serviss dinamiski pielāgojas, lai sniegtu ieteikumus, pamatojoties uz to, ko lietotājs klausījies iepriekš, kur un ko dara. Viedā meklēšana ļaus atrast vajadzīgo dziesmu, pat ja lietotājs nevar atcerēties tās nosaukumu vai zina tikai daļu no dziesmas vārdiem. Šobrīd aktuālākie videoklipi atrodami īpašajā «Hotlist» izvēlnē. Izmantojot YouTube Music Premium, iespējams pārslēgties starp dziesmu un mūzikas videoklipu, lai nepārtraukti klausītos un skatītos ar vienu klikšķi. Iegādājoties YouTube Music Premium, lietotājs varēs klausīties un lejupielādēt mūziku bez reklāmām, fonā vai visur, kur dodas. Bezsaistes Mixtape automātiski lejupielādēs iecienītākās dziesmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Papildināta - YouTube birojā apšaudi sarīkojusī sieviete bijusi 39 gadus veca dzīvnieku tiesību aktīviste

LETA--AFP/AP,04.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«YouTube» galvenajā birojā Sanbruno apšaudi sarīkojusī sieviete bijusi 39 gadus veca dzīvnieku tiesību aktīviste no Sandjego, ziņo mediji.

Divas ASV amatpersonas identificēja sievieti kā Nasimu Aghdamu.

Aghdama 2009.gadā tika pieminēt laikraksta «San Diego Union-Tribune» rakstā par dzīvnieku tiesību aizstāvju protestiem pret cūku izmantošanu militārajās mācībās. Ģērbusies parūkā un džinsos ar mākslīgiem asins traipiem, aktīviste tolaik sacīja laikrakstam, ka dzīvnieku tiesības viņi esot tikpat svarīgas, cik cilvēktiesības.

Jau vēstīts, ka sieviete otrdien «YouTube» galvenajā birojā Sanbruno, ASV Kalifornijas štatā, sašāva trīs cilvēkus un pēc tam pati nošāvās. Vēl viens cilvēks traumēja potīti, bēgot no lodēm.

ASV mediji vēsta, ka Aghdamu sadusmojusi viņas publiskoto video filtrēšana «YouTube», samazinot potenciālos ienākumus no šiem video.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katra veiksmīga uzņēmuma pamatā ir spējīgs tā vadītājs. Skolās iegūtā izglītība un profesionālā darba prakse ir nozīmīga, taču ne vienmēr ar personīgo pieredzi ir gana, tāpēc portāls inc.com apkopojis desmit vērtīgus video sižetus, kuros ieteikumos un viedokļos dalās eksperti, veiksmīgu uzņēmēju vadītāji un miljardieri, kas savas impērijas izveidojuši no nulles.

Šajā video materiālā Hārvardas Biznesa skolas profesors Džozefs Bouvers (Joseph Bower) pauž savu uzskatu, ka ikvienam, kurš vēlas vadīt jebkādu uzņēmumu vai institūciju, ir jābūt spējīgam uzdot sev nopietnus jautājumus attiecībā uz sevis paša un vadītā uzņēmuma darbu, kā arī objektīvi atbildēt uz tiem. Kļūt par vadītāju nozīmē nepārtraukti mācīties un uzlabot sevi, kā arī vēlāk arī citus, lai nostiprinātu patiesu lomu kompānijā, nevis vienkārši būt vietturim, stāsta Bouvers.

Kā iespējams nolīgt augsti kvalificētus darbiniekus, pārliecināt viņus strādāt par brīvu un pēc tam nodot radīto produktu cilvēku masām bez maksas? Tas nav neiespējami; patiesībā vairākas joprojām aktīvas kompānijas, piemēram, Linux un Wikipedia to ir panākušas. Šajā video tiek piedāvāts īss seminārs par to, kas motivē darbiniekus un kā to izmantot uzņēmējdarbībā. Šis animētais video materiāls varētu būt īpaši noderīgs mārketinga un tirdzniecības pārstāvjiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Putins priekšvēlēšanu kampaņā tēmē uz «jaunavām»

Dienas Bizness,01.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas Federācijas nākamā prezidenta amata kandidāts Vladimirs Putins savā priekšvēlēšanu kampaņas reklāmas rullītī iedrošina valsts iedzīvotājus, kuri pirmo reizi dosies piedalīsies vēlēšanās, balsot par viņu.

Video rullītī redzama jauna sieviete, kura devusies pie zīlnieces uzzināt savu likteni. Zīlniece, izliekot kārtis, atklāj viņai prezidenta kandidāta Putina attēlu uz vienas no tām un norāda sievietei, ka viņas «pirmā reize» būs Putins.

Putina priekšvēlēšanu kampaņas reklāmas rullītis portālā YouTube jau sasniedzis vairāk nekā 400 tūkstošus skatījumu.

Tikmēr cits Putina priekšvēlēšanu kampaņas reklāmas rullītis, kurā redzams Krievijas mūziķis, aktieris un arī uzņēmējs Nikolajs Fomenko, paužot atbalstu Putinam, portālā YouTube sasniedzis vairāk nekā miljons skatījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

YouTube varētu ieviest video skatīšanos par maksu

Jānis Rancāns,22.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārās interneta video vietnes YouTube sadaļas drīzumā varētu kļūt par maksas pakalpojumu. Vietnes pārstāvji apsverot iespēju ļaut video īpašniekiem iekasēt abonēšanas maksu par video aplūkošanu, vēsta Wall Street Journal.

YouTube viceprezidents Roberts Kincls (Rober Kyncl) norādīja, ka ir svarīgi video īpašniekiem radīt «papildus ienākumu avotus». Viņš arī atzina, ka likt cilvēkiem maksāt par YouTube saturu nemaz nebūs tik vienkārši un sagaidāms daudz eksperimentu šajā jomā. Lai gan darbs šajā virzienā turpinās, patlaban saistībā ar maksas kanāliem YouTube nekas neesot paziņojams, sacījis vietnes viceprezidents.

Tikmēr anonīmi avoti kompānijā tehnoloģiju medijam Ad Age pavēstījuši, ka maksa par atsevišķu YouTube saturu varētu tikt ieviesta jau nākamajā ceturksnī. Abonentmaksas varētu svārstīties robežās no viena līdz pieciem ASV dolāriem mēnesī, un turklāt sākotnēji šāda sistēma strādātu eksperimentālā kārtā. Paredzams, ka YouTube abonēšanas maksu varētu ieviest tādiem populāriem kanāliem kā, piemēram, Machinima, kuram ir vairāk nekā seši miljoni abonementi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

YouTube katru dienu tiek aplūkoti četri miljardi video

Jānis Rancāns,23.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru dienu tiešsaistes video koplietošanas vietnē YouTube tiek aplūkoti četri miljardi video, kas ir 25% pieaugums pēdējo astoņu mēnešu laikā, vēsta Reuters.

Aplūkošanas skaita kāpums ir saistīts ar Google centieniem padarīt YouTube pieejamu arī ārpus personālajiem datoriem – radot iespēju video skatīties uz viedtālruņiem un TV iekārtām.

Google norāda, ka katru minūti YouTube tiek augšupielādēti video faili, kuru kopējais skatīšanās garums sasniedz 60 stundas. Aizvadītā gada maijā šis rādītājs bija 48 stundas.

YouTube nonāca Google īpašumā 2006. gadā. Tiešsaistes video koplietošanas vietnes pārņemšana interneta gigantam izmaksāja 1,65 miljardus ASV dolāru.

Janvāra sākumā Google pavēstīja, ka kompānijas ienākumi no reklāmas izvietošanas YouTube ir pārsnieguši piecus miljardus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Apple un Google turpina «šķiršanos» - no iOS 6 pazūd YouTube lietotne

Gunta Kursiša,07.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV tehnoloģiju kompānijas Apple «šķiršanās» no Google tuvojas noslēgumam – šoreiz no jaunākās Apple operētājsistēmas iOS 6 beta versijas pazudusi YouTube lietotne. Kompānija Apple norādījusi, ka šāds solis sperts, jo beidzies YouTube lietojumprogrammas licences termiņš, vēsta betanews.com.

Ziņas par YouTube lietones pazušanu no iOS 6 Beta 4 programmatūras nāk klajā neilgi pēc tam, kad Apple pavēstīja, ka kompānija atteiksies no Google Maps par labu savam piedāvātajam karšu risinājumam.

Abas kompānijas - Apple un Google - cenšas norobežoties viena no otras, jo pēdējā laikā sevišķi pieaugusi uzņēmumu sāncensība viedtālruņu tirgū. Pēdējie dati liecina, ka Google radītā Android sistēma ieguvusi lielāku tirgus daļu nekā Apple iOS. Tāpat jau vēstīts, ka Apple iesaistījusies vairākā stiesvedībās ar tehnoloģiju kompānijām, kuru ražotās ierīces darbojas uz Google radītās Android bāzes, savukārt bijušais Apple vadītājs Stīvs Džobss vēl pirms savas nāves norādījis, ka vēlas «iznīcināt» Android.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV Nacionālās Futbola līgas čempionāta spēle Super Bowl ir slavena ar «augsta ranga reklāmām», kas tiek raidītas spēles pārraides laikā televīzijā. Futbola spēļu pārraide tiek augsti kotēta Nielsen ratings, sasniedzot vairāk nekā 90 miljonu skatītāju auditoriju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kompānijas AT&T un Verizon, kā arī citi nozīmīgi reklāmdevēji ir apturējuši savas mārketinga kampaņas kompānijai Google piederošajā video koplietošanas vietnē YouTube, jo līdzās to reklāmām šajā vietnē esot parādījušies videofaili, kas propagandē terorismu vai citas nepatīkamas lietas.

Šāds YouTube boikots vēršas plašumā un rada problēmu Google, kura tādēļ var zaudēt reklāmas ienākumus simtiem miljonu ASV dolāru apmērā.

YouTube popularitāti nosaka šīs vietnes plašā un eklektiskā videofailu bibliotēka, tomēr to daudzveidības dēļ reklāmas periodiski parādās blakus videofailiem, kuri ir reklāmdevējiem netīkami, par spīti Google pūliņiem to novērst.

Google ir lielā mērā atkarīga no automatizētām programmām reklāmu ievietošanai YouTube, jo šis darbs ir pārāk liels, lai to veiktu cilvēki. Vietnē YouTube katru minūti tiek ievietoti videofaili , kuru kopējais garums ir ap 400 stundām.

Google šonedēļ solīja pastiprināt savus centienus bloķēt reklāmas «naidīgos, aizskarošos un izsmejošos» videofailos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tīmekļa vietne «YouTube» padarīs stingrākus reklāmu izvietošanas noteikumus, šādi cenšoties kliedēt reklāmdevēju bažas, kas sūrojas par viņu reklāmu izvietošanu līdzās nepiemērotam saturam.

«Nevar noliegt, ka 2017. bija sarežģīts gads ar vairākām problēmām, kas skāra mūsu kopienu un reklāmas partnerus,» atzina «YouTube» viceprezidents Pols Mjurē.

«Izaicinājumi, ar kuriem mēs saskārāmies 2017.gadā, palīdzēja mums 2018.gadā pieņemt smagus, bet nepieciešamus lēmumus.»

Lai kvalificētos reklāmu izvietošanai, kanālam «YouTube» jābūt vismaz 1000 abonentu un pēdējā gada laikā tā materiāliem jābūt skatītiem vismaz 4000 stundu, skaidroja Mjurē.

Līdz šim reklāmām kvalificējās kanāli, kuru video skatīti 10 000 reižu.

«Lai noteiktu piemērotību reklāmu izvietošanai, mēs vēlamies ņemt vērā kanāla izmēru, auditorijas iesaistīšanos un tā veidotāja uzvedību,» norādīja Mjurē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompāniju Microsft un Google starpā radušās jaunas nesaskaņas pēc tam, kad interneta gigants bloķējis Windows Phone YouTube lietojumprogrammu.

Google uzskata, ka Windows Phone YouTube lietojumprogramma pārkāpj pakalpojuma lietošanas noteikumus, vēsta BBC. Interneta gigants lūdzis, lai Microsoft programmu izstrādā, izmantojot HTML5 programmēšanas valodu. Savukārt kompānija Microsoft norāda, ka tas nav iespējams un Google apzināti traucē Windows Phone platformas attīstībai un izvirza tādus noteikumus, kuriem nav pakļauta, piemēram, Apple.

Strīds starp Google un Microsoft saistībā ar pieeju YouTube no Windows Phone ierīcēm ilgst jau kādu laiku. Šā gada maijā Google bloķēja Microsoft izveidoto YouTube lietojumprogrammu, kā iemeslu minot, ka tā pareizi neattēlojot reklāmas materiālus. Kompānijas vienojās, ka kopīgi strādās, lai izveidotu lietojumprogrammas jaunu versiju. Interneta milzis uzstājis, lai jaunākā versija tiktu izstrādāta, izmantojot, HTML5 valodu nevis Windows Phone esošos standartus. Microsoft to uzskata par «dīvainu un negodīgu» prasību, jo gan Android, gan Apple alternatīvas neesot izstrādātās šādā veidā, bet Google prasības izpildīšana ir sarežģīta un laikietilpīga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju nozares konkurenti - Tele2 un Latvijas Mobilais telefons (LMT) - izmanto vienus un tos pašus reklāmas tēlus, raksta laikraksts Diena.

Ekrānā parādās divi piparkūku vīriņi - viens zaļš, otrs - dzeltens. Zaļais vīriņš stāsta, cik viņa tarifs ir izdevīgs, bet pēc brīža citā reklāmā atzīst, ka kļūdījies, jo salīdzinājis nepareizos tarifus. Vienas reklāmas pasūtītājs ir mobilo sakaru operators LMT, otras - sīvākais konkurents Tele2.

Reklāmas televīzijas ēterā seko viena otrai. Skatītājam, kurš ikdienā abu kompāniju produktiem rūpīgi neseko līdzi, nav saprotams, kas kurā brīdī tiek reklamēts.

«Mēs korekti paņēmām situāciju, kādā nonāk jebkurš klients, kas pērk starta komplektu preses kioskā, - salīdzinājām, kādu tarifu viņš saņem. Neviens likums nav pārkāpts,» uzskata LMT viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos Ingmārs Pūķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Wall Street Memes iepriekšpārdošanas pēdējās dienas - 2023. gada visvairāk gaidtīto memu monētu izlaišanu. Žetons $WSM jau ir savācis vairāk nekā 25 miljonus ASV dolāru, tā ir viena miljona cilvēku kopiena, ar kuru mijiedarbojas Īlons Masks un kura cenšas gūt peļņu no GameStop, kas veicina akciju demokratizācijas kustību un piesaista kriptovalūtu.

Saskaņā ar Wall Street Memes tīmekļa vietni, drīz tā tiks ieviesta pirmā līmeņa decentralizētās biržas (CEX) sarakstā, kuras saskaņā ar neapstiprinātiem ziņojumiem būs vismaz divas top 10 biržas.

Izplatās spekluācijas par to, kuras biržas ir iekļautas rāmī, un vismaz viens YouTube lietotājs Binance uzskata par vienu no tirdzniecības vietām.

Bet pat tad, ja tas vēl nav Binance, daudzu populārāko biržu slazds šajā projekta izstrādes agrīnajā posmā nodrošinās to par labu Binance sarakstam nākotnē un sprādzienbīstamu cenu pieaugumu, kad tas tiks izlaists drīz.

Wall Street Memes iepriekšpārdošana joprojām ir atvērta, tāpēc nav ko zaudēt laiku un iegādājies žetonus pirms tā slēgšanas. Žetona, $WSM, cena ir 0,0337 ASV dolāri, un drīzumā tā varētu tikkt tirogta par 10 reizes lielāku vērtību.

Komentāri

Pievienot komentāru