Jaunākais izdevums

Sociālais medijs Foursquare ir viens no aktīvākajiem un dinamiskākajiem Ņujorkas iesācējuzņēmumu vides pārstāvjiem. Uzņēmums dibināts 2009. gadā un strauji iekarojis popularitāti.

Aizvadītā gada aprīlī Foursquare bija divdesmit miljoni reģistrētu lietotāju, kas ar tā palīdzību «atzīmējas» vietās, kuras ir apmeklējuši. Lietotāja atrašanās vieta tiek noteikta izmantojot GPS vai arī telekomunikāciju operatora datus.

Foursquare birojs atrodas Ņujorkas Brodvejas rajonā, daudzstāvu ēkas desmitajā stāvā. Tajā strādā lielākā daļa no uzņēmuma 135 darbiniekiem, kuriem tiek apmaksāta medicīniskā apdrošināšana, nodrošina atlaides sporta zāles apmeklējumiem, subsidētas pusdienas un bezmaksas uzkodas.

Kompānija birojā darbiniekiem ir gan darba, gan atpūtas telpas. Katram jaunajam darbiniekam tiek izsniegts klēpjdators, kuru var izmantot faktiski jebkurā ēkas vietā. Tāpat Birojs ar konferences videokamerām ir arī savienots ar Foursquare pārstāvniecību Sanfrancisko, lai abas nodaļas būtu lietas kursā par notiekošo abos ASV krastos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

InBudget veido sociālo budžeta plānošanas mobilo lietotni, kas ļauj ne vien fiksēt izdevumus, bet arī dalīties ar savu pieredzi, gūt iedvesmu no citiem tēriņu piemēriem

«Mans kolēģis Mārtiņš piedāvāja uztaisīt finanšu plānotāju. Man negribējās taisīt kārtējo budžeta aplikāciju, jo to ir daudz, to vidū ir ļoti liela konkurence, tāpēc radās ideja par sociālo budžeta plānotāju,» stāsta Aleksandrs Bičkovs, mobilās lietotnes InBudget idejas autors. Pašlaik tā tapusi iPhone telefoniem, vēlāk iecerēts to izstrādāt arī Android viedtālruņiem. Tiesa, pagaidām darbojas tikai finanšu plānotājs, bet iespēja dalīties ar saviem tēriņu piemēriem vēl nav gatava, taču uzņēmums strādā pie tās – pagaidām budžeta plānošana ir privāta, bet vēlāk ar savu pieredzi varēs dalīties publiski. «Pirmām kārtām tā būs sociālā finanšu plānošanas mobilā lietotne, bet budžeta plānotājs būs otršķirīgs aspekts. Tomēr vispirms esam palaiduši finanšu plānotāju, jo sociālā budžetēšana ir sarežģītāka lieta. Tā ļauj atzīmēt finanšu darījumus kartē un uzkrāt tos. Līdzīgi kā Foursquare mobilajā lietotnē cilvēki var atzīmēt, kur atrodas, šajā aplikācijā var atzīmēt, cik, kur un par ko ir maksāts. Plānojot ceļojumu uz Parīzi vai kādu citu vietu, cilvēki pirms tam parasti rēķina, cik naudas un kam tērēs, turklāt pēc katra ceļojuma arī draugi vēlas zināt, cik iztērēts, lai būtu piemērs. Var nofotografēt čeku, ēdienkarti, atzīmēt vietu, kur tēriņš ir bijis, kā arī veikt piezīmes, piemēram, ieteikt nogaršot kaut ko īpaši gardu. Šī aplikācija dos iespēju dalīties ar šāda veida finanšu informāciju,» skaidro Aleksandrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony Pictures Television Networks meitasuzņēmums un viens no lielākajiem digitālās reklāmas pārdošanas un mediju resursu pārstāvniecības uzņēmumiem Latīņamerikā IMS Internet Media Services (IMS) ir vienojies par starptautiska daudzkanālu reklāmas tīkla Httpool akciju kontrolpaketes iegūšanu. Šis uzņēmums strādā arī Latvijā, ekskluzīvi pārstāvot Twitter un LinkedIn sociālos tīklus.

«Partnerība ar IMS ļaus nodrošināt labāku piedāvājumu, iespēju dalīties ar starptautisko labo praksi un risinājumiem, stiprinās atbalstu un veicinās inovācijas, nodrošinot priekšrocības visiem mūsu starptautiskajiem un vietējiem partneriem. Turklāt IMS Latīņamerikā ir cieša sadarbība ar EA, Foursquare, Snapchat, Twitch, Vevo un Waze, tāpēc mēs sagaidām šo partneru ienākšanu Baltijas valstīs,» skaidro uzņēmuma Httpool Baltijas filiāles vadītājs Arnis Ozols.

IMS ir izstrādājis arī vērienīgu izglītības platformu mediju aģentūrām un reklāmas devējiem, ko Httpool realizēs arī savos darbības reģionos, tādējādi mazinot Latvijas klientiem piedāvāto pakalpojumu atšķirību ar ASV un citiem tirgiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Strava ir tīmekļa vietne, sociālais tīkls un mobilā aplikācija, kuru izmanto, lai sekotu fiziskām aktivitātēm ar GPS palīdzību. Pagājušā gada novembrī vietne publiskoja karti, kas parāda tās lietotāju aktivitāti visā pasaulē.

Taču izrādās, ka karte atvieglojusi iespēju izpētīt arī militārās bāzes un to personāla paradumus.

Karte aplūkojama, klikšķinot šeit.

Lai gan Google Maps un publiski pieejamie satelīta attēli jau padarījuši iespējamu noteikt militāro objektu atrašanās vietas pasaulē, Strava karte nodrošina papildu informāciju. Tā atklāj, kā cilvēki pārvietojas šajās zonās.

ASV armija patlaban pēta publiskoto karti un tās potenciālo drošības apdraudējumu.

Šī gan nav pirmā reize, kad ASV armijai jāsaskaras ar kādas aplikācijas augošo popularitāti. 2016. gada vasarā tika aizliegts uzinstalēt spēli Pokemon Go valdības izsniegtos mobilajos tālruņos. Militārpersonām nav ļauts izmantot arī tādas aplikācijas, kas nosaka atrašanās vietu, piemēram, FourSquare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumā par interneta lietotāju paradumiem noskaidrojies, ka Latvijas sociālo tīklu lietošanas tendences ne vienmēr sakrīt ar sociālo mediju izmantošanas paradumiem pasaulē.

Vēlreiz apstiprinājies, ka Latvijā visbiežāk lietotais sociālais tīkls ir Draugiem.lv, kuru ikdienā lieto 59,8% respondentu, bet kopumā to izmanto 87,6% Latvijas interneta lietotāju, rāda tiešsaistes dialoga aģentūras CLICK un H+K Research veiktais pētījums.

Pasaules sociālo tīklu līderis līderis Facebook Latvijā kopā spēj pulcēt 58,6% interneta lietotāju, taču ikdienā to izmanto vien 17,5% respondentu.

Plašu auditoriju Latvijā sasniedz arī «video karalis» YouTube – lai arī ikdienā to lieto vien 11,2% aptaujāto, sociālā medija kopējā auditorija sasniedz 80,7%. «Šie dati ļauj domāt, ka šis sociālais tīkls nav ikdienas medijs un ļoti lielā mērā tiek izmantots kopā ar citiem sociālajiem tīkliem, aplūkojot tajos ievietotos YouTube video,» secina pētījuma veicēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vēlaties noalgot īstu talantu? Piešķiriet neierobežotu atvaļinājumu

Gunta Kursiša,16.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidrota «stiprākā kārts» kompāniju spēlē par vistalantīgāko jauno darbinieku piesaisti, un tā ir neierobežota apmaksāta atvaļinājuma piešķiršana, citējot aptaujas datus, raksta Business Insider.

Ask.com veiktā aptaujā 69% norādījuši, ka viņi mainītu kompāniju tādā gadījumā, ja jaunais darba devējs piedāvātu neierobežoti daudz apmaksātu brīvdienu.

Tāpat atklājies, ka šāda veida priekšrocība vairāk interesē neprecētus cilvēkus (42%) nekā tos, kas ir precējušies (30%) vai šķīrušies (27%).

Pašlaik ASV 2% darba devēju piedāvā neierobežoti garu apmaksātu atvaļinājumu. Šo uzņēmumu vidū ir Zynga, Foursquare, Netflix, Ask.com.

«Silīcija ielejas uzņēmumiem ir raksturīgi saviem darbiniekiem piedāvāt neparastus bonusus, piemēram, friziera pakalpojumus darbavietā vai veļas mazgāšanu, kas ir diezgan noderīgi,» stāsta Ask.com personāla daļas viceprezidente Lisa Rosa (Lisa Ross). «Tomēr galu galā amerikāņu darbinieki visvairāk novērtē tos darba devējus, kas rūpējas par viņu veselību un labklājību, un tos, kas aktīvi investē darbinieku vispārējā dzīves kvalitātē,» viņa stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem, kuri labprāt pavadītu brīvdienu vakaru mierīgi skatoties TV vai arī ir par slinku, lai aktīvi izmantotu sociālos tīklus, speciāli radīta lietojumprogramma CouchCachet.

Programma pati tuvākajā apkārtnē sameklē visas stilīgākās vietas, kuras tiek automātiski atzīmētas Foursquare, kā arī publicēs dažādas bildes Instagram un tvītos jaunāko mūzikas grupu tekstus, tādējādi padarot lietotāja dzīvi sociālajos tīklos šķietami interesantu.

«Lai gan jūs šobrīd esat mājās, ieslīdzis dīvāna skāvienos, tērpies vienā apakšveļā, lietojumprogramma melos un informēs sociālo tīklu pasauli, ka jūs darāt daudzas aizraujošas lietas. Tā ir vienīgā lietojumprogramma, kas palielina jūsu sociālo statusu, tad, kad jūs neko nedarāt,» norāda CouchCachet izstrādātāji.

Lai izvairītos no gadījumiem, kad kāds no draugiem vai paziņām atrodas tur pat, kur lietojumprogramma atzīmējusi tās lietotāju, CouchCachet meklē tikai tādas vietas, kur paziņas nav pabijuši. «Mēs īpaši meklējam vietas, kuras jūsu draugi nav iepriekš apmeklējuši un ceram, ka viņi tur neieradīsies attiecīgajā naktī,» sarunā ar New York Times sacīja viena no programmas izstrādātājām Hārlija Levina (Harlie Levine).

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Desmit sociālo tīklu līderi

Jānis Rancāns,29.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā gadā sociālos tīklus visprasmīgāk izmantojuši datorspēles Battlefield izveidotāji un kopumā, salīdzinot ar gadu iepriekš, zīmolu īpašnieki uzlabojuši sociālo mediju izmantošanu, lai popularizētu savus produktus.

Analītiķu kompānija Headstream un tās partneri Socialbakers izveidojuši savu ikgadējo Social Brands 100 reitingu, kurā iekļauti zīmoli, kuri pievērš lielāko uzmanību sociālajiem tīkliem. Gadu iepriekš – 2011. gadā – reitingam pieteicās 300 zīmoli, taču aizvadītajā gadā – jau 715, kas liecina par sociālo mediju nozīmīgumu uzņēmējdarbībā.

Reitings izveidots, novērojot zīmolu aktivitāti sociālajos portālos. Visi reitingā iekļuvušie zīmoli ir aktīvi Facebook un lielākā daļa arī Twitter (99%) un YouTube (94%). Tam seko arī citi sociālie mediji – vairāk nekā puse (60%) ir aktīvi Google+ un Pinterest. Tikmēr tādas vietnes kā Instagram un Foursquare izmanto mazāk zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru