Viena mēneša laikā pēc tā atklāšanas sociālā tīkla Google+ apmeklētāju skaits ir sasniedzis 25 miljonus, un ir palielinājies arī lietotāju pavadītais laiks sociālajā tīklā, vēsta mashable.com.
Google+, kas tika atklāts 28. jūnijā, pēc pirmā darbības mēneša ir sasniedzis 25 miljonu unikālo apmeklējumu, neskaitot tos, kuri sociālo tīklu ir apmeklējuši no mobilajiem tālruņiem.
Tīkla augšanas temps ir daudz straujāks nekā tā konkurentiem Facebook, Twitter un MySpace tādā pašā laika periodā, norādīja Endrjū Lipsmans (Andrew Lipsman), comScore analītiķis.
Experian Hitwise sagatavotajā atskaitē norādīts, ka Google+ apmeklējumu skaits nedēļā līdz 23. jūlijam ir samazinājies par 3%, salīdzinot ar nedēļu iepriekš, turklāt vidējais pavadītais laiks sociālajā tīklā ir samazinājies par 10%. Savukārt citas pētījumu kompānijas – comScore, apkopotie dati liecina, ka apmeklētāji Google+ pavadījuši par 50% ilgāku laiku nedēļā, kas beidzās 24. jūlijā nekā nedēļā no 4. līdz 10. jūlijam.
Kompānijas comScore veiktais pētījums liecina, ka šī gada jūnijā Facebook apmeklējuši 160 miljoni lietotāju, Linkedin – aptuveni 35 miljoni, līdzīgi rezultāti ir arī Twitter un Myspace. Lai sasniegtu 25 miljonus unikālo apmeklējumu, Facebook bija nepieciešami trīs gadi, Twitter - 30 mēneši, savukārt MySpace - divi gadi.