Google šogad kļuvis par vērtīgāko zīmolu pasaulē, bet zīmols Coca Cola pirmo reizi izkritis no globālo zīmolu Top 10, liecina Brand Finance 500 vērtīgāko zīmolu šā gada pārskats.
Saskaņā ar aplēsēm Google zīmola vērtība ir 44,3 miljardi ASV dolāru. Otrajā vietā ierindots zīmols Microsoft, kura vērtība esot 42,8 miljardi ASV dolāru. 2010.gada pārskatā Microsoft atradās tikai piektajā vietā.
Wal-Mart, kas pērn atradās pirmajā pozīcijā, šogad noslīdējis uz trešo vietu, un šī zīmola vērtība ir 36,2 miljardi ASV dolāru.
Top 10 dominē ASV kompānijas, bet ir viens izņēmums - Lielbritānijas telekomunikāciju kompānija Vodafone, kuras zīmola vērtība ir 30,68 miljardi ASV dolāru.
Coca Cola ar zīmola vērtību 25,8 miljardi ASV dolāru nokritusi no trešās pozīcijas uz 16.
Vērtīgākie zīmoli pasaulē:
Google 1 44,29 miljardi ASV dolāru
Microsoft 2 42,80 miljardi ASV dolāru
Wal-Mart 3 36,22 miljardi ASV dolāru
IBM 4 36,15 miljardi ASV dolāru
Vodafone 5 30,67 miljardi ASV dolāru
Bank of America 6 30,61 miljardi ASV dolāru
General Electric 7 30,50 miljardi ASV dolāru
Apple 8 29,54 miljardi ASV dolāru
Wells Fargo 9 28,94 miljardi ASV dolāru
AT&T 10 28,88 miljardi ASV dolāru