Kņada interneta medijos par jauniem un uzlabotiem produktiem palīdzējusi Google pārspēt tās sīvo sāncensi Apple Impact Media Value sarakstā, ierindojot kompāniju Google Pasaules Zīmolu topa (Top Global Brand) augšgalā, liecina Vispārējā noskaņojuma Pasaules Zīmolu atskaite par šā gada otro ceturksni (General Sentiment’s Global Brands Report for Q2 2012), informē mashable.com.
Impact Media Value «piešķir» «dolārus» par interneta ziņu portālos un sociālajos medijos izskanējušajām ziņām, neņemot vērā to «noskaņojumu», jeb izvērtē pasaules zīmolu ietekmi interneta medijos.
Kompānija Google ir pārspējusi Apple gan ziņu portālos, gan sociālajos medijos, kā arī mikroblogošanas vietnē Twitter.
Kopumā Google «ieguvusi» 756,6 milj. ASV dolāru par zīmola vērtību, bet līdzšinējais līderis Apple – 594,3milj. ASV dolāru. Zīmola sacensībās trešo vietu ieguvusi kompānijas Microsoft, «uzkrājot» 356,4 milj. ASV dolāru.
Citas kompānijas, kas iekļuvušas Top Global Brand desmitniekā, ir Amazon.com, Hewlett-Packard, Samsung, Sony, Disney, FedEx un Yahoo.
Global Brands Report norādīts, ka šā gada jūnijā Google vārds medijos izskanēja iespaidīgos apjomos. Par Google tika rakstīts, kad kompānija laida klajā planšetdatoru Nexus 7, kas darbojas, izmantojot Android jaunāko versiju Jeally Bean. Tāpat daudz tika rakstīts par neliela izmēra Android datoru bez monitora - Nexus Q, kā arī plašā diapazonā izskanēja ziņas par kompānijas 1,5 tūkst. ASV dolāru vērto «superbriļļu» Google Glass klajā laišanu, kas gaidāma nākamā gada sākumā.