Franču ražotājs Peugeot laižot ražošanā jauno krosoveru Peugeot 3008 vispirms vēlās iekarot to pircēju auditoriju, ko veiksmīgi pēdējo divu gadu laikā ekspluatē Nissan modelis Qashqai.
Oficiālo debiju Peugeot daudzfunkcionālais auto nule kā nosvinēja Ženēvas starptautiskajā autoizstādē. Auto ir izgatavots uz 308. sērijas modeļa platformas, līdzi paķerot arī kompaktklases hečbeka dzinēja gammu.
Tradicionāli Peugeot spēcīgākie argumenti būs meklējami dīzeļmotoru apcirkņos. Vispirms tas būs 1.6 litru HDi ar 109 zirgspēku jaudu, kam sekos divu litru HDI motors ar divām dažādām jaudām - 150 ZS un 163 ZS lielu jaudu. Benzīna dzinēju cienītāji varēs izvēlēties starp 1.6 VTi dzinēju un 1.6 THP litru karstasinīgo turbomotoru. Pirmais attīstīs 120 zirgspēku jaudu, savukārt turbomotors garantēs 150 ZS lielu jaudu. Nav izslēgts, ka 3008. modeļa rīcībā nonāks arī 1,6 litru turbomotora jaudīgākā versija ar 175 zirgspēkiem. Akcentējot 3008. modeļa daudzfunkcionālo dabu ar sevišķu centību Peugeot inženieri ir veidojuši 3008. modeļa bagāžas nodalījuma iekārtojumu. Transformēšanas opcijas 3008. modeļa astes galā ir tik daudz, ka auto pārdevējiem nāksies potenciālajam pircējam ļoti rūpīgi un sīki apstāstīt katru funkciju.
Peugeot 3008 pamatoti varēs lepoties ar ļoti šiku opciju, proti, par papildus samaksu uz vadības paneļa varēs instalēt īpašo tēmekli jeb heads up displeju, uz kura tiks projecēta visa svarīgākā informācija. Paredzams, ka 3008. modelis Latvijā varētu ierasties šī gada rudenī. Modeļa cenas pagaidām vēl nav zināmas.