Jaunākais izdevums

Franču ražotāja Peugeot jaunie pārstāvji Latvijā lielas cerības atgūt pircēju uzticību cer ne tikai ar esošajiem, bet arī ar jaunajiem Peugeot modeļiem, tostarp jauno krosoveru Peugeot 3008, kas Latvijas tirgū nonāks jūlija.

Ar neapbruņotu aci ir skaidri redzams, ka franči vispirms vēlās uzrunāt to pircēju auditoriju, ko veiksmīgi pēdējo divu gadu laikā ekspluatē Nissan modelis Qashqai.

Peugeot 3008 modelis ir izgatavots uz 308. sērijas modeļa platformas, līdzi paķerot arī kompaktklases hečbeka dzinēja gammu. Vispirms priekšroka tiks dota pilnpiedziņas versijai, bet 2009. gada laikā tirgū nonāks arī priekšpiedziņas modelis. Peugeot spēcīgākie argumenti būs meklējami dīzeļmotoru apcirkņos. Vispirms tas būs 1.6 litru HDi ar 109 zirgspēku jaudu, kam sekos divu litru HDI motors ar divām dažādām jaudām - 150 ZS un 163 ZS lielu jaudu. Benzīna dzinēju cienītāji varēs izvēlēties starp 1.6 VTi dzinēju un 1.6 THP litru karstasinīgo turbomotoru. Pirmais attīstīs 120 zirgspēku jaudu, savukārt turbomotors garantēs 150 ZS lielu jaudu. Peugeot 3008 pamatoti varēs lepoties ar ļoti šiku opciju, proti, par papildus samaksu uz vadības paneļa varēs instalēt īpašo tēmekli jeb heads up displeju, uz kura tiks projecēta visa svarīgākā informācija. Izceļot 3008. modeļa daudzfunkcionālo dabu ar sevišķu centību Peugeot inženieri ir veidojuši 3008. modeļa bagāžas nodalījuma iekārtojumu. Transformēšanas opcijas 3008. modeļa astes galā ir tik daudz, ka auto pārdevējiem nāksies potenciālajam pircējam ļoti rūpīgi un sīki apstāstīt katru funkciju.

picturegallery.377fda27-0772-45fd-9c4d-7a668ddcfed3

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot ir apstiprinājis iepriekš neoficiālo informāciju, ka 2010. gada beigās tirgū parādīsies sērijveida elektromodelis iOn. Interesanti, ka pirmais Peugeot sērijveida elektroauto tika radīts pirms 70 gadiem.

Jaunais Peugeot iOn ir veidots sadarbībā ar Mitsubishi. Tas nozīmē, ka Mitsubishi elektroautomobilim i -MiEV būs franču dvīņubrālis. Atgādināsim, ka Mitsubishi i-MiEV ir pirmais sērijveida ražošanā nonākušais elektromobilis pasaulē, kura tirdzniecība tika uzsākta 2009. gada jūlijā Japānā. Plānots, ka 2010. gada beigās vienlaikus ar Peugeot iOn tas nonāks arī Eiropas tirgū. Pagaidām par Peugeot iOn elektroauto cenām džentelmeniski tiek noklusēts.

iOn galvenā pārvietošanās vide ir pilsētas ielas. 100 % elektriskajam modelim iOn ir četras durvis, četri sēdekļi, automobilis ir 3,48 m garš un tā apgriešanās rādiuss ir 4,50 m. iOn maksimālā jauda ir 64 ZS, griezes moments 180 Nm un maksimālais ātrums - 130 km/h. Ar litija jonu akumulatoriem bez uzlādēšanas ir iespējams nobraukt līdz 130 km, un akumulatora pilnai uzlādei pie parastās 220 voltu kontaktligzdas nepieciešamas sešas stundas. Ātrās uzlādes sistēma akumulatorus par 80 % ļauj uzlādēt tikai pusstundā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas «nozombējis» klientus Latvijā

Aldis Zelmenis,19.01.2018

Koši zilas krāsas Nissan Qashqai lepnākājā Tekna+ aprīkojumā ar 130 ZS jaudīgu 1,6 dīzeļmotoru un Xtronic variatoru, kas nonāca DB autoapskatnieka rīcībā.

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Nissan padomā ir daži triki, kā paildzināt sava dižpārdokļa popularitāti.

Arī pēc 2017. gada statistikas rezultātiem Nissan Qashqai ir Latvijas jauno auto tirgus visvairāk pirktais modelis

Kopš debijas 2007. gadā Nissan Qashqai ar aktīvu vietējo dīleru darbu ir «nozombējis» klientus Latvijā, ieskaitot arī tos, kuri iepriekš nekad nebija raudzījušies Nissan virzienā. Arī pēc desmit gadiem hipnozes seanss turpinās, tomēr nevar noliegt, ka ar jaunu konkurentu parādīšanos tās iedarbība pamazām atslābst.

No otras puses, arī Nissan padomā ir daži triki, kā paildzināt sava dižpārdokļa popularitāti, attiecīgi Qashqai pavisam nesen ir atgriezies no padziļinātas atveseļošanās kūres. Pēc Nissan marketologu solītā, šajā atjaunošanas procedūras laikā Qashqai ir saņēmis 1300 dažāda veida uzlabojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot paziņojis, ka, sākot ar 2010.gada janvāri, visām tā vieglajām komercautomašīnām piemērota 5 gadu garantija.

«Šajā grūtajā laikā klientiem nepieciešams labs un uzticams serviss un drošas un ekonomiskas automašīnas. Peugeot piecu gadu darbības garantija nozīmē vēl zemākas izmaksas vieglā komerctransporta īpašniekam un - tā kā garantija seko automašīnai - vērtības palielināšanos lietoto automašīnu tirgū. Darbības garantija piemērojama visām Peugeot jaunajām vieglajām komercautomašīnām, kas iegādātas pie Peugeot izplatītājiem Latvijā, sākot ar 2010.gada janvāri, » sacīja Rasmus Tali, KW Bruun Baltic pārdošanas un mārketinga vadītājs.

«Darbības garantija ir vēl viens Peugeot solis Latvijā, darbojoties ar saukli “Profesionāļi profesionāļiem», lai mūsu vieglā komerctransporta klientiem padarītu vienkāršāku, lētāku un ērtāku automašīnas uzturēšanu,» piebilda Tali. Darbības garantija attiecas uz dzinēju, transmisiju utt. un palīdzības dienesta bezmaksas pakalpojumiem 5 gadus vai līdz 200 000 kilometru nobraukumam. Darbības garantija ietver arī autopalīdzības dienesta pakalpojumus, kas ārkārtas gadījumos vieglās komercautomašīnas īpašniekam sniedz tūlītēju un bezmaksas palīdzību, ieskaitot automašīnas vilkšanu. Sīkāka informācija pieejama pie Peugeot izplatītājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas izcels uzņēmuma vadītāja mūsdienīgo dzīves uztveri

Aldis Zelmenis,05.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Peugeot 508 kupeja-sedans ir glīts, bet Peugeot 508 SW jeb kupeja-universālis ir vēl skaistāks auto

Abi modeļi ar kupejām raksturīgo zemo jumta līniju un bezrāmja durvju konstrukciju ir skaistuļi gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Ārējais dizains ar tīrām un asām līnijām un modernu gaismas tehniku ļauj šīm personībām koķetēt ar premium klases automobiļu pircējiem. Turklāt no parasta vidējās klases auto segmenta ielēkšanu premium dārziņā vēl uzstājīgāk akcentēs Peugeot i-Cockpit® futūriskais salons ar digitālajiem ekrāniem un virkni dārgām komforta ekstrām, protams, arī motorizācijas programma paredzēs tikai augstas veiktspējas žiperīgus motorus.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Paraugoties uz Peugeot 508 SW šarmanto eksterjera un interjera dizainu, to nekādi nevar iedomāties kā parastu dienesta auto. Vismaz tā klasiskajā izpratnē, ar kompānijas identitātes uzlīmēm uz automašīnas sāniem. To gan ne! Pat šo rindu autoram vietējā Peugeot importētāja izsniegtais Peugeot 508 SW testa automobilis ar nelielām uzlīmēm uz sāniem sabojā tik cildeno Peugeot 508 SW izskatu. Auto ir to vērts, lai tā virsbūvi neapgānītu ar lieku informāciju. Vidējā un augstākā vadības līmeņa personālam, tam gan Peugeot 508 SW ir lieliski piemērots. Pamanāma un īpaša personība, kas izcels direktora un tā vadītās kompānijas mūsdienīgo dzīves uztveri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Frankfurtes autoizstādē franču autoražotājs Peugeot paredzējis parādīt divus hibrīdtehnoloģijas konceptmodeļus 3008 Hybrid4 un RCZ HYbrid4.

Inovatīvās dīzeļa – hibrīdtehnoloģijas Hybrid4 pamatā ir PSA Grupas inženieru izstrādātās un sinerģētās sistēmas, proti, slavenie HDI dīzeļmotori, robotizētā sešpakāpju pārnesumkārba EGS6, Start/stop automātika u.c.

Franču ražotājs sola, ka 3008 Hybrid4 koncepts pavisam drīz kļušot par sērijveida modeli, lai 2011. gadā nonāktu Peugeot tirgotāju salonos. Turpretim par RCZ HYbrid4 koncepta tālāko soļus sērijmodeļa virzienā pagaidām Peugeot vēl neatklāj. Bez tam, sekojot vispārējai autoindustrijas modes tendencei Peugeot ir apņēmies līdz 2010. gada beigām radīt sērijveida elektroauto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Nissan X-Trail pēcnācējs ir nolēmis nokopēt Nissan Qashqai dizainu

Aldis Zelmenis,16.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savulaik robustā Nissan X-Trail pēcnācējs ir nolēmis nokopēt Nissan Qashqai dizainu, tādējādi atvadoties no sava «džipiskā» šarma.

Lai kā arī Nissan mārketologi censtos propagandēt, ka X-Trail dizains ir atšķirīgs no krosovera Qashqai, taču pat bērnam ir skaidrs, ka jaunais X-Trail pārvilcis strīpu pagātnei un vairs nesekos iepriekšējā modeļa dizaina vadlīnijām. Turpmāk kantainā un robustā visurgājēja tēls tiks nomainīts pret maigākām un plūstošākām virsbūves līnijām, pārmantojot pilsētas kros­overa Qashqai vizuālos pamatelementus un zemapziņā apņemoties turpmāk vairāk pārvietoties pa gludiem ceļiem, nevis meklēt piedzīvojumus, vizinoties pa lauku ceļiem vai meža stigām.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Izmēru ziņā jaunais X-Trail ir par 17 mm garāks (4643 mm) nekā iepriekšējās paaudzes modelis, un tam ir par 76 mm garāka riteņu bāze. Turklāt jaunais modelis ir par 30 mm platāks un 5 mm zemāks nekā iepriekšējais X-Trail, bet virsbūves vēdera attālums līdz ceļa virsmai ir saglabāts 21 centimetru augsts. Virsbūves izmēru, jo īpaši auto kopējā garuma un riteņu bāzes palielināšana tiešā veidā kalpos tam, lai salonā pasažieri justos ievērojami komfortablāk nekā parastajā Qashqai, turklāt aizmugurējo durvju atvēršanas leņķis X-Trail ir ievērojami platāks, lai iekāpšanas un izkāpšanas procesu padarītu maksimāli ērtu. Ne jau velti jaunajam X-Trail ir deleģēts pārņemt Nissan Qashqai +2 funkcijas. Līdz ar to salonā ir iespēja uzstādīt trešo sēdekļu rindu, lai X-Trail nomināli varētu saukties par septiņvietīgu auto. Tas gan drīzāk ir ķeksīša pēc, jo plānajos papildkrēsliņos labākajā gadījumā varēs iestūķēt pirmsskolas vecuma bērnus, bet visiem pārējiem tas varētu būt moku sols, kur izciest grēkus. Vadoties pēc autobūves šā brīža modes, jaunais X-Trail ir kļuvis par 90 kg vieglāks. Lai panāktu vieglāku, bet tajā pašā laikā izturīgāku čaulu, 49% X-Trail virsbūves konstrukcijas veido īpaši izturīgs tērauds. Pašmasas samazināšanai palīdzējusi moderno kompozītmateriālu izmantošana. Piemēram, bagāžnieka durvis ir izgatavotas no plastmasas, nevis tērauda, bet priekšējā un aizmugurējā bufera konstrukcijā ir optimizēts materiāla biezums. Neapšaubāmi aiz jaunā X-Trail ādas slēpjas daudz visādu pasīvās un aktīvās drošības, kā arī komforta labumu, ko daudzi jau paspējuši iepazīt jaunajā Nissan Qashqai. Pagaidām svarīgākais jautājums, vai jaunais X-Trail iepatiksies pašmāju pircējiem. To noteiks jaunā modeļa cena, ko Nissan reģionālais importētājs vēl neatklāj.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonā notikušajā 33. gadskārtējā What Car? Gada auto 2010 balvu pasniegšanas ceremonijā, ko nereti sauc par auto industrijas Oskariem, par uzvarētāju kronēts Peugeot 3008.

Peugeot 3008 ir krosovers, kas apvieno apvidus auto augsto sēdpozīciju ar hečbeka izmēru un minivena praktiskumu. Peugeot 3008 tika atzīts par labāko arī jaunizveidotajā krosoveru kategorijā, kamēr Peugeot 5008 tika atzīts par labāko minivenu.

Peugeot pārstāvis Džons Gudmans atzina, ka What Car? apbalvojums ir fantastisks Peugeot sasniegums, it īpaši ņemot vērā, ka Peugeot šogad atzīmē 200 gadu jubileju. Gan 3008, gan 5008 paplašina Peugeot modeļu gammu un pateicoties What Car? apbalvojumiem, panākumi būs vēl iespaidīgāki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KW Bruun Baltic - Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā un Latvijā - noslēdzis izplatīšanas līgumu ar SIA Auto Halle, kas sākot ar 5. maiju kļuvis par jauno oficiālo Peugeot pārstāvi Rīgā.

Atgādināsim, ka šī gada februārī darbu pārtrauca ilgadējais Peugeot zīmola pārstāvis Lauva auto un tā vietā stājās Skandināvijā pazīstamais uzņēmums KW Bruun Baltic. Parakstot līgumu Auto halle ir kļuvis par vienīgo Peugeot pārstāvi, jo darbu kā Peugeot zīmola aizstāvis Rīgā ir beidzis arī uzņēmums Auto forte.

"Esmu gandarīts, ka Peugeot marku Rīgā pārstāvēs spēcīgs uzņēmums ar ilgu pieredzi," uzsvēra Rasmus Tali, KW Bruun Baltic pārdošanas vadītājs. Tali piebilda, ka tuvākajā laikā noskaidrosies arī citi Peugeot pilnvarotie izplatītāji un apkalpošanas punkti Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs Peugeot Ķīnas galvaspilsētā nule kā demonstrējis jauno vidējās klases modeli - Peugeot 408.

408. modeļa prezentācija Ķinā nav nejaušība, jo neraugoties uz to, ka Peugeot Ķīnas tirgū strādā tikai 5 gadus, Ķīnā 2009. gadā tika pārdoti vairāk nekā 410 000 šīs markas automobiļu. Tādējādi pārdošana salīdzinājumā ar 2008. gadu pieauga par 44%. Jaunajam Peugeot 408 būtu jānodrošina 30% Peugeot pārdošanas pieaugums 2010. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, tādējādi par divām reizēm palielinot visa Ķīnas tirgus prognozēto pieaugumu. Šis pusaugstās konstrukcijas sedans ir izstrādāts, sadarbojoties Peugeot Ķīnas un Eiropas dizaina komandām, un paredzēts trim mērķiem: pārstāvēt Peugeot zīmola mūsdienīgumu, nodrošināt maksimālu drošību un ietilpību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KW Bruun Baltic, kas kopš februāra ir Peugeot importētājs Latvijā, noslēdzis apkopes līgumu ar Reifeks SIA, tādējādi ļaujot Peugeot nonākt arī līdz Ziemeļ- un Austrumlatvijas reģionu iedzīvotājiem.

KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali apgalvo, ka jaunās apkopes pārstāvniecības atvēršana ir daļa no uzņēmuma stratēģiskā darbības plāna - attīstīt pārdošanas un apkopes tīklu visā Latvijā. "Savām pārstāvniecībām esam izvirzījuši augstas kvalitātes prasības un normas, lai Peugeot īpašniekiem piedāvātu vislabāko iespējamo apkalpošanu. Līdz ar jaunās apkopes pārstāvniecības atvēršanu Peugeot ir pārstāvēts piecās Latvijas pilsētās, un mēs priecājamies, ka visiem pašreizējiem un nākamajiem klientiem tādējādi arī Cēsu apvidū atkal ir nodrošināts kvalitatīvi Peugeot remonta pakalpojumi," sacīja Tali.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Peugeot 208 sāk elektroēru

Aldis Zelmenis,18.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi Peugeot sērijmodeļu aptverē parādās 100% elektrisks auto. Kopā ar parasto Peugeot 208 startēs arī e-Peugeot 208

Jaunā Peugeot 208 benzīna, kā arī dīzeļversija nonāks tirdzniecībā jau šā gada nogalē, turpretim elektriskais vāģis sola tiem pievienoties tikai 2020. gadā. Pēc optimistiskajām prognozēm, tas būtu gatavs piezemēties pašmāju Peugeot tirgotāju autosalonos jau 2020. gada janvārī, bet iespējams, ka tikai martā. Viss atkarīgs no tā, cik gludi aizritēs noslēdzošie darbi pie auto izstrādes.

Peugeot amatpersonas neslēpa, ka Portugālē notiekošajos testa braucienos e- Peugeot 208 vēl bija t.s. preproduction jeb pirmsražošanas stadijā. Attiecīgi ar auto varējām pavizināties tikai pārdesmit kilometru. Pēc sajūtām – viss lieliski. 50 kWh ietilpības bateriju bloks, kas integrēts automašīnas grīdā, dod labu artavu, lai mazais lauvēns pat ar klāt nākušiem liekiem 340 kilogramiem spētu ņipri paātrināties. Izņemot liekos kilogramus, citu graujošu atšķirību ar parasto versiju nav. Ir tikpat liels bagāžnieks, arī tikpat maz vietas aizmugurē, galu galā pat uzlādes vieta ir turpat, kur degvielas uzpildes kakls, proti, labās puses sānos. Pavaicājot Peugeot runasvīriem, kāpēc uzlādes vieta ir šeit, nevis automašīnas degungalā vai priekšējo spārnu galos, sekoja īsa un izsmeļoša atbilde: «Tā vienkārši ir lētāk, jo virsbūves paneļi ir identiski gan parastajiem, gan elektriskajam Peugeot 208, turklāt tā būs ierastāk un saprotamāk arī automašīnas lietotājiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Peugeot 508 vairs nav sedans, bet gan efektīga izskata kupeja-sedans ar bezrāmja durvju koncepciju

Pēc būtības nav svarīgi, kā sauc virsbūvi, ja modelis ir kļuvis glītāks un iekārojamāks nekā iepriekš. Pēc apkārtmēriem Peugeot 508 ir kļuvis kompaktāks, vienlaikus platāks un zemāks. Ārējais dizains ar asākām līnijām un modernu gaismas tehniku piešķir vairāk dinamikas, bet automobiļa interjers atdots Peugeot i-Cockpit® pakļautībā. Proti, vadības paneļa galvenās sastāvdaļas ir no Peugeot 3008 vai 5008 pazīstamā kompaktā stūre, kā arī digitālie ekrāni gan pilota acu priekšā, gan viduskonsoles centrālajā daļā. Jāteic, ka mazās stūrītes vietā tik cēlam vāģim, kāds ir Peugeot 508, prasītos kaut kas pamatīgāks.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Peugeot 508 ir noteikti domāts tiem, kuri meklē no vācu vai japāņu ražojumiem atšķirīgāku un avangardiskāku modeli. No otras puses, daudziem noteikti patiks, ka franču modelis ir gana racionāls, ar labu materiālu izvēli un rūpīgu montāžas kvalitāti. Visticamāk, ka rudenī un jo īpaši ziemā uzzināsim, cik veiksmīgi Peugeot ir ticis galā, ieviešot bezrāmja durvju konstrukciju. Kā zināms, sals, sniegs vai lietus ir lielākais pārbaudījums automašīnas durvju blīvējumiem, kas rūpējas par vajadzīgo hermētiskumu un skaņas izolāciju. Pagaidām, kas attiecas uz akustisko komfortu siltā vasarā, viss ir līmenī. Sēžot pie stūres vai aizmugurē, sajūtas ir atbilstošas tam, kā auto izskatās no ārpuses. Jāatzīst, ka salonā vietas nebūs izšķērdīgi daudz, jo kupejas zemā jumta līnija neļaus pārāk izvērsties, īpaši augumā gariem pasažieriem un tiem, kas sēdēs aizmugurē. Vietas būs, bet tikai tik daudz, lai sēdētu rāmi un bez liekām kustībām. Pie patīkamiem jaunumiem ir jāmin priekšējie sēdekļi, kas būs draudzīgi pasažieru mugurām, ko apliecinās AGR (Aktion für Gesunder Rücken) kvalitātes zīme. Pārbaudījām: patiešām lieliski krēsli!!! Priekšējos sēdekļus varēs ne tikai elektroniski noregulēt, bet arī izbaudīt astoņpunktu masāžu. Šie un daudzi citi prieki, ieskaitot Focal akustisko audiosistēmu vai multimediju centru ar 10 collu ekrānu, attieksies uz lepnākajiem GT aprīkojuma līmeņa modeļiem, bet par tādām greznībām kā Peugeot 508 ar sarkanu ādas salonu Nappa Amloz pat GT modifikācijas pasūtītājiem nāksies piemaksāt vēl 1779 eiro. Šis ādas salons ar īpašo rakstu patiks daudziem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka šī gada Frankfurtes izstādē ieraudzīsim Peugeot jauno sērijveida kupeju, kura būvēta uz Peugeot 308 RC Z konceptmodeļa bāzes.

Ikvienais kupejas pamatā ir spilgts un neatkārtojams dizains, un šajā ziņā francūži savu darbiņu ir paveikuši godam. Pagaidām pieejamā informācija liecina, ka jaunais modelis varētu saņemt 1,6 THP turbomotoru, kurš izstrādāts kopīgi ar BMW inženieriem. Atgādināsim, ka šis pats dzinējs tikai ar 178 ZS lielu jaudu tiek izmantots Peugeot 207 RC modelī. Priekš Peugeot 308 RC Z dzinējs tika pārstrādāts un tā jauda aizstiepsies līdz 218 ZS. Visticamāk, ka Frankfurtes autoizstādē uzzināsim arī jaunās kupejas sērijveida modeļa nosaukumu. Peugeot sola, ka jaunā divdurvju kupeja tirdzniecībā parādīsies 2010. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pat lielākajiem Peugeot nīdējiem būs jāatzīst, ka jaunais Peugeot 3008 no ārpuses un vēl jo vairāk no iekšpuses ir iznācis satriecoši elegants un pievilcīgs braucamais

Šis ir tas gadījums, kad auto vispirms apbur ar saviem vizuālajiem dotumiem, otrajā plānā atvirzot dažus tehniskos grēciņus. Pirmie Peugeot tirgotāju novērojumi liecina, ka vizuālais efekts ir nostrādājis par 200%, jo interesenti ap jauno Peugeot 3008 snaikstās negaidīti aktīvi. Vairums ir zināmi no Peugeot oficiālo dīleru datu bāzēm, taču liela daļa ir tādu, kas Peugeot tirgoņu redzeslokā nekad nav manīti. Arī Peugeot 3008 salons potenciālo pircēju sirdis iekaros ar savu mājīgumu un daudzpusību.

Runājot par 3008. modeļa cenu, tā nav maza. Bāzes modelis ar mikroskopiskāko 1,2 litru turbomotoru maksās, sākot no 19 913 eiro. Turpmākā iepazīšanās ar tehniskā un komforta aprīkojuma labumiem garantēs, ka Peugeot 3008 rokās tik viegli nedosies, jo diezgan naski var uzsist sev 30 tūkst. eiro vai pat augstāku cenu. Vietējie Peugeot tirgotāji apstiprina, ka starta stadijā sulīgi nopakotie Peugeot 3008, kuru cenas grozās ap 35 līdz 40 tūkst. eiro, šobrīd diezgan labprātīgi tiek pirkti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču ražotājs Peugeot nolēmis Frankfurtes autoizstādē parādīt jauno minivenu Peugeot 5008, ko jau gada nogalē varēs iegādāties arī Latvijā.

5008 ir Peugeot jaunais kompaktais universālis, kas apvieno ārēju dinamiskumu un eleganci ar plašu salonu. 5008, kas var būt ar 5 vai 7 vietām papildinās Peugeot modeļu piedāvājumu ģimenes automobiļu tirgū.

5008 nosaukumā esošais cipars 5 norāda uz Peugeot iepriekšējiem ģimenes automobiļiem (504 un 505), tajā pašā laikā nosaukuma vidū esošās divas nulles apzīmē transportlīdzekļus ar augstu virsbūves konstrukciju un paaugstinātu sēdekļu stāvokli. Cipars 8 precizē automobiļu paaudzi, kurā ietilpst 5008.

5,77 m² lielā stikla virsma (t.sk. 1,69 m² stikla jumts) padara salonu ļoti gaišu un nodrošina lielisku redzamību. Telpas ir daudz gan sānos, gan virs galvas, gan pie kājām, gan priekšējos, gan aizmugures sēdekļos. Otrās rindas sēdekļu atzveltņu slīpumu var regulēt, sēdekļus var arī bīdīt uz priekšu-atpakaļ 130 mm diapazonā, kas ļauj palielināt bagāžas nodalījuma tilpumu vai piedāvāt vairāk telpas trešajā rindā sēdošajiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Peugeot importētājs KW Bruun Baltic informē, ka šajā nedēļā Latvijā tiek uzsākta Peugeot velosipēdu pārdošana.

KW Bruun Baltic pārdošanas un marketinga vadītājs Rasmus Tali apgalvo, ka Latvijas tirgū tas ir ilgi gaidīts jaunums.

«Peugeot velosipēdi pasaulē ir pazīstami vairāk nekā gadsimtu. Pārvietošanās ar velosipēdu ir ne tikai veselīga, bet arī vidi saudzējoša, kas vienmēr ir bijusi viena no svarīgākajām Peugeot prioritātēm. Un - nav ko slēpt – vasaras laikā pārvietošanās ar velosipēdu ir diezgan atsvaidzinoša,» saka Tali.

Peugeot velosipēdus ražo kopš 1882. gada, kad tika izgatavots pirmais velosipēds ar nosaukumu Grand-Bi – tā priekšējā riteņa diametrs bija 1,35 metri, aizmugurējā riteņa diametrs bija 0,4 metri. Kopš tā laika Peugeot ir ražojis ļoti dažādus velosipēdus un ar savām komandām ir piedalījies pat Francijas slavenākajā velobraucienā Tour de France.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas kompānija PSA (Citroen, Peugeot) noslēgusi vienošanos par sadarbību elektrotransportlīdzekļu attīstīšanā ar Mitsubishi Motors Corporation, saskaņā ar kuru auto ražotāji apvienos spēkus, lai īpaši Eiropas tirgum izstrādātu automobili, kas darbojas ar elektrību. Peugeot elektromobilim būtu jānonāk Eiropas tirgū jau nākošā gada beigās.

PSA Group informē, ka pilsētas automobiļa, kas darbosies ar elektrības spēku, izstrāde atrodas noslēguma fāzē. Peugeot pilsētas elektroauto un Mitsubishi miniauto i MiEV Eiropas versiju plānots ievest tirgū vienlaicīgi - 2010. gada beigās vai 2011. gada sākumā.

Peugeot Igaunijas mārketinga un tirdzniecības vadītājs Rasmuss Tali sacīja, ka elektrotransportlīdzeklis, kas tirgū gaidāms nākamā gada beigās, nostiprinās Peugeot līdera pozīciju videi draudzīgo automobiļu segmentā. „Peugeot ilgus gadus ir ieguldījis vides aizsardzībā, izstrādājot aizvien tīrākus motorus, kas, no vienas puses, samazina degvielas patēriņu, no otras – samazina CO2 izmešus. Peugeot mērķis ir līdz 2015. gadam kļūt par videi visdraudzīgāko automobiļu ražotāju pasaulē un jaunais elektroauto, kas ir paredzēts tieši braucieniem pa pilsētu, ir būtisks solis šajā virzienā,” uzsver R. Tali.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pēc sankciju atcelšanas Peugeot atgriežas Irānā

LETA--AFP,28.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autobūves kompānija Peugeot ceturtdien paziņoja, ka tā noslēgusi 400 miljonu eiro vērtu partnerības vienošanos ar Irānas ražotāju, kas paredz uzņēmumam atgriezties šajā valstī.

Vienošanās paredz, ka Peugeot sadarbosies ar Irānas ražotāju Iran Khodoro, bet pirmās automašīnas no ražošanas līnijas varēt noripot 2017.gadā.

Tādējādi Peugeot kļūs par pirmo rietumvalstu autoražotāju, kas paziņojis par atgriešanos Irānā kopš pret valsti noteikto sankciju atcelšanas.

Peugeot un partneris Citroen sadarbosies ar Iran Khodoro, lai ražotu 200 000 automašīnu gadā, izmantojot Irānā ražotas detaļas.

Iecere paredz ražot Peugeot 208, Peugeot 2008 un Peugeot 301 modeļus.

Peugeot Irānu pameta 2012.gadā, kad uz valsti negatīvu ietekmi sāka radīt rietumvalstu Teherānai noteiktās sankcijas par tās kodolprogrammu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušā gadā Nissan rūpnīcā Sanderlendā izgatavoja trešo daļu no viesiem jaunajiem automobiļiem Apvienotajā Karalistē (AK), un tā atzīta par AK lielāko auto ražotni jau 12. gadu pēc kārtas. Rūpnīcā ražo visu laiku populārāko Nissan modeli Eiropā - Nissan Qashqai, un rudenī tur sāksies arī jaunākā Nissan krosovera Nissan Juke ražošana.

Pagājušā gada dati, ko publicējusi Automobiļu ražotāju un tirgotāju savienība (Society of Motor Manufacturers and Traders), parāda, ka Sanderlendā saražotie 338 150 auto ir vairāk nekā trešā daļa no 999 460 pasažieru automobiļiem, kas izgatavoti AK. Rūpnīcā visvairāk izgatavotais automobilis ir Qashqai – saražoti gandrīz 200 000 auto. Abi pārējie rūpnīcā ražotie modeļi - Micra un Note – arī ir bijuši ļoti veiksmīgi gadā, kuru nomāca ekonomiskā krīze. Abu automobiļu ražošana tika pastiprināta, lai apmierinātu papildu pieprasījumu, kas radās Eiropas auto kompensāciju shēmu ieviešanas rezultātā, ieskaitot iniciatīvu, kas joprojām ir spēkā AK.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2010. gadu Peugeot iezīmē kā būtisku un interesantu gadu attiecībā uz savu zīmolu, kad papildus jaunajiem tirgū ieviestajiem modeļiem Parīzē visu pasauli iepazīstina ar Peugeot jauno identitāti, tai skaitā ar jauno logo un starptautisko saukli Peugeot, MOTION & EMOTION.

Franču autoražotāja stratēģija paredz, ka laika posmā no 2010. g. – 2012. g. Peugeot savos esošajos un jaunajos tirgos ieviesīs 14 jaunus modeļus. Uzņēmuma mērķis ir no pašreizējās 10. vietas visu pasaulē pārdoto automobiļu marku vidū līdz 2015. gadam nonākt 7. vietā. Šo mērķu sasniegšanai Peugeot izmanto jaunu produkta stratēģiju, dizainu, transportlīdzekļu pakalpojumus un zīmola identitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uzņēmēji automašīnas izvēlas racionāli

Lelde Petrāne,30.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmēji, izvēloties uzņēmuma transportu, dod priekšroku ekonomiskiem komercauto, liecina Sixt Leasing veiktie TCO jeb auto dzīves cikla izmaksu aprēķini par 2012. gada aprīlī visvairāk pārdotajiem auto.

Statistikas dati liecina, ka aprīlī visvairāk pārdotie komercklases auto ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15). Salīdzinot Peugeot Bipper un VW Caddy auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka 58 LVL (bez PVN) lielo starpību par labu Peugeot Bipper lielākoties veido ikmēneša līzinga maksājums un degvielas izmaksas, kas VW Caddy ir augstākas.

2012. gada aprīlī visvairāk pārdotās automašīnas vieglā komerctransporta klasē ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15); ekonomiskajā klasē – Ford Fiesta (9) un Opel Corsa (11); kompaktklasē – VW Golf (37) un Škoda Octavia (25); vidējā klasē VW Passat (22) un Toyota Avensis (25); apvidus klasē – Škoda Yeti (62) un Dacia Duster (28).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Peugeot un Mitsubishi «kaļ» sadarbības plānus

,04.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

PSA Peugeot Citroen un Mitsubishi Motors Corp pārstāvji tiksies, lai runātu par pastiprinātu sadarbību elektrisko automobiļu ražošanā, vēsta Bloomberg.

Peugeot vadītājs Filipe Varins (Philippe Varin) un Osamu Masuko (Osamu Masuko) - Tokijā bāzētā Mitsubishi vadītājs, tiksies Parīzē, lai runātu par elektrisko automobiļu attīstību, Bloomberg informējis Peugeot.

Parīzē bāzētais Peugeot martā paziņoja, ka Mitsubishi tam piegādās elektriskās automašīnas, kuras tiks pārdotas ar Peugeot zīmolu 2010.gada beigās. Transportlīdzekļa pamatā būs Mitsubishi i-MiEV modelis.

Bloomberg norāda, ka Mitsubishi un Peugeot konkurē ar Toyota Motor Corp un General Motors Corp par vadošo lomu elektrisko transportlīdzekļu ražošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Peugeot 208. modeļa būvētais pilsētas pseidodžipiņš Peugeot 2008 ir gana brašs ceļotājs. Pasažieriem un ceļasomām gan nāksies saspiesties, taču draudzīgā kompānijā var ceļot arī četratā

Tas nekas, ka Peugeot 2008 ir pieejams tikai un vienīgi priekšpiedziņas versijā. Neraugoties uz saviem kompaktajiem izmēriem, tas ir ļoti ietilpīgs auto. Negaidīti daudz vietas galvas rajonā ir otrajā sēdekļu rindā. Protams, varētu vēlēties lielāku bagāžas nodalījuma telpu, taču 350 litri nav zemē metams izmērs. Pārsteidzošākais ir tas, ka Peugeot inženieriem visā šajā šaurībā ir izdevies zem Peugeot 2008 lindrakiem izbrīvēt vietu pilnizmēra rezerves ritenim! Līdz ar to, nav šaubu, ka mūsu platuma grādos šāds pilsētas sīkaļa, apbruņots ar SUV Grip Control vilkmes kontroles pieciem īpašajiem režīmiem, kas noderēs gan braukšanai ziemā, gan vizinoties pa lauku ceļiem, būs perfekts sieviešu mīlulis. Vilinošas šobrīd ir arī Peugeot 2008 bāzes modeļu cenas, proti, skopākajā izpildījumā ar 82 ZS benzīnmotoru Peugeot 2008 maksās, sākot no 13964 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā "Amserv Grupa" Baltijā kopumā pārdevusi 4928 jaunas un 1900 lietotas automašīnas. Savukārt Latvijā jauno auto segmentā "Amserv" pārdeva 1365 "Toyota" zīmola automašīnas, 489 "Peugeot", 266 "Opel" markas automašīnas un 82 jaunus "Lexus" modeļus.

Mazlietoto auto tirgū "Amserv" Latvijā pārdeva 693 automašīnas.

Kā liecina CSDD statistikas dati, 2019. gadā jaunu auto tirgus Latvijā pieauga par 9%, kas ir lielākais kāpums pēdējo trīs gadu laikā. Kopumā mūsu valstī 2019. gadā piereģistrēti 20 939 jauni un 52 411 lietoti auto.

"Amserv Grupai" Latvijā saskaņā ar tās sniegto informāciju ir vairāk nekā 10% liela jauno auto tirgus daļa.

"Amserv Krasta" informē, ka Latvijā pieaug pircēju interese par elektromobiļiem. "Peugeot" abi jaunākie modeļi ir pieejami ar trīs dzinēju izvēles iespēju – visiem jaunākajiem vides standartiem atbilstošu BlueHDi dīzeļdzinēju, PureTech turbo benzīna dzinēju un elektromotoru. Jaunais "Peugeot 208" pēc pasūtījuma pieejams kā elektromobilis "e-208". Tam ir 100 kilovatu (136 Zs) kompakts elektromotors. Tā izvēlnē ir trīs braukšanas režīmi: Eco nobrauktā attāluma optimizēšanai, Normal ikdienas izmantošanai un Sport, ar kuru sasniegt maksimālo jaudu un ātrumu līdz 100 kilometriem stundā 8,1 sekundē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču ražotājs Peugeot laižot ražošanā jauno krosoveru Peugeot 3008 vispirms vēlās iekarot to pircēju auditoriju, ko veiksmīgi pēdējo divu gadu laikā ekspluatē Nissan modelis Qashqai.

Oficiālo debiju Peugeot daudzfunkcionālais auto nule kā nosvinēja Ženēvas starptautiskajā autoizstādē. Auto ir izgatavots uz 308. sērijas modeļa platformas, līdzi paķerot arī kompaktklases hečbeka dzinēja gammu.

Tradicionāli Peugeot spēcīgākie argumenti būs meklējami dīzeļmotoru apcirkņos. Vispirms tas būs 1.6 litru HDi ar 109 zirgspēku jaudu, kam sekos divu litru HDI motors ar divām dažādām jaudām - 150 ZS un 163 ZS lielu jaudu. Benzīna dzinēju cienītāji varēs izvēlēties starp 1.6 VTi dzinēju un 1.6 THP litru karstasinīgo turbomotoru. Pirmais attīstīs 120 zirgspēku jaudu, savukārt turbomotors garantēs 150 ZS lielu jaudu. Nav izslēgts, ka 3008. modeļa rīcībā nonāks arī 1,6 litru turbomotora jaudīgākā versija ar 175 zirgspēkiem. Akcentējot 3008. modeļa daudzfunkcionālo dabu ar sevišķu centību Peugeot inženieri ir veidojuši 3008. modeļa bagāžas nodalījuma iekārtojumu. Transformēšanas opcijas 3008. modeļa astes galā ir tik daudz, ka auto pārdevējiem nāksies potenciālajam pircējam ļoti rūpīgi un sīki apstāstīt katru funkciju.

Komentāri

Pievienot komentāru