Viens no lielākajiem gaļas pārstrādes un tirdzniecības uzņēmumiem SIA “Forevers” pērn sasniedzis vēsturiski lielāko apgrozījumu – 74,99 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk, salīdzinot ar gadu iepriekš, informē uzņēmums.
Kā galvenos izaugsmes faktorus gaļas pārstrādes uzņēmums min gaļas produkcijas pārdošanas apjoma pieaugumu un sava mazumtirdzniecības tīkla attīstību. Tāpat izaugsme novērojama eksportā. Uzņēmuma apgrozījuma pieauguma temps būtiski pārsniedza gada inflāciju valstī.
Pērn uzņēmuma peļņa sasniedza 5,02 miljonus eiro, kas ir gandrīz divas reizes lielāka nekā 2022.gadā. Šādus finanšu rādītājus izdevies sasniegt, pateicoties mērķtiecīgam darbam ar pārdošanas kanāliem, preču sortimenta paplašināšanai, konkurētspējīgām cenām un iekšējo procesu optimizācijai.
Andrejs Ždans, SIA “Forevers” dibinātājs un vadītājs: “Pēdējie gadi uzņēmumam bijuši straujas izaugsmes laiks. Pērn apgrozījums pieauga par 21%, bet pēdējo trīs gadu laikā par 54%, kas apliecina mūsu darbības stratēģijas ilgtspēju. Viens no veiksmes faktoriem ir spēja paralēli vairumtirdzniecībai veiksmīgi attīstīt savu mazumtirdzniecības tīklu visā Latvijā. atverot jaunus veikalus, gan optimizējot esošo veikalu darbību. Šobrīd uzņēmuma veikalu tīklā ir vairāk nekā 100 veikalu visā Latvijā, nodrošinot patērētājiem iespēju iegādāties preces par konkurētspējīgām cenām. Vairumtirdzniecības segmentā uzņēmums turpināja koncentrēties uz jaunu klientu piesaisti un preču klāsta paplašināšanu vietējās tirdzniecības ķēdēs. Uzņēmums regulāri veic investīcijas ražošanas infrastruktūrā, lai nodrošinātu augstu produkcijas kvalitāti un izdevīgas cenas, tādā veidā neliekot vilties savam pircējam un nostiprinot to lojalitāti.”
Lielākais apgrozījuma pieaugums bija vērojams mazumtirdzniecības segmentā – 24,5%, savukārt vairumtirdzniecībā – par 18%.
“Forevers” pērn turpināja pilnveidot iekšējo loģistikas sistēmu, kas ļauj efektīvi un ātri piegādāt produkciju savam mazumtirdzniecības veikalu tīklam Rīgā un ārpus tās.
Uzņēmuma apgrozījums eksporta tirgos gadu no gada pakāpeniski pieaug. 2023.gadā pieaugums bija 3,4% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Uzņēmums saskata augstu eksporta potenciālu un aktīvi strādā, lai attīstītu arvien jaunus tirgus un piesaistītu jaunus sadarbības partnerus.
Lai saglabātu konkurētspēju strauji augošu cenu un intensīvas konkurences apstākļos, uzņēmums pastāvīgi koncentrējas uz dažādiem risinājumiem, kuru mērķis ir palielināt darbības efektivitāti.