Saldējuma ražošana šogad kļuvusi par Food Union prioritāro segmentu.
Kompānija šogad ieguldījusi 900 tūkstošus latus jeb 1,3 miljonus eiro saldējumu uzlabošanā un virzīšanā vietējā un ārvalstu tirgos. Investīciju mērķis ir audzēt ražošanas apjomus un eksportu, lai izvirzītu Latviju līdera pozīcijā Baltijā un Krievijā dabīga saldējuma ražošanā, klāsta kompānijas saldējuma kategorijas attīstības direktors Dmitrijs Dokins.
Šosezon pārmaiņas piedzīvojis saldējuma zīmols Pols, pilnveidoti Tio, Ekselence un Nu Fruit, kā arī radīts bērniem domāts saldējums Banana Stick. «Esam pastiprināti domājuši gan par jaunu saldējuma zīmolu izveidi, gan jau esošo saldējumu veidu pilnveidošanu. Pērn vairāk nekā 12 miljonus eiro ieguldījām modernās saldējuma ražošanas tehnoloģijās, savukārt šī gada galvenais mērķis ir iekarot stabilas tirgus pozīcijas Baltijā un Krievijā ar saldējumu, kas ražots no Latvijā iegūta piena un krējuma,» stāsta Dmitrijs Dokins.
Šogad uzņēmums plāno saražot 5400 tonnas saldējuma, kas ir par 50% vairāk nekā pērn, kad Food Union šajā periodā saražoja 3576 tonnas saldējuma. 2013.gada aprīlī, kas ir pirmais šī gada vasaras sezonas mēnesis, uzņēmums pārdeva 425 tonnas saldējuma, kas ir par 99% vairāk nekā pērn aprīlī, kad Food Union pārdeva 213 tonnas saldējuma.
31% no plānotā ražošanas apjoma tiks ekportēts uz Krieviju, Azerbaidžānu, Lietuvu, Igauniju, Vāciju un Izraēlu, kas ir gandrīz trīs reizes vairāk nekā pērn, kad Food Union eksportēja 11% no saražotā saldējuma. Galvenais ekporta tirgus 2013. gadā būs Krievija, kur Food Union saldējums ir pieejams jau 23 apgabalos un vairāk nekā 200 000 tirdzniecības vietās. D. Dokins uzsver, ka ir viena liela atšķirība abu valstu tirgos – ja Latvijas pircējs priekšroku dod Latvijā ražotam saldējumam, tad Krievijā gluži otrādi – tam jābūt ražotam ārpus Krievijas.