AS "Expobank" 2019.gadā turpināja darbību jaunā biznesa modeļa ietvaros, orientējoties uz vidējo un mazo uzņēmumu apkalpošanu, liecina bankas vadības sniegtā informācija auditētajā gada pārskatā.
Aizvadītajā gadā mainījusies klientu bāze, iekšējie pakalpojumu sniegšanas procesi, stiprinātas kreditēšanas pakalpojumu sniegšanas un kredītriska pārvaldīšanas kompetences, modernizētas ar pakalpojumu sniegšanu, darbības nepārtrauktības nodrošināšanu un informācijas sistēmu drošību saistītās tehnoloģijas, veicot nozīmīgus ieguldījumus.
Mainoties ieņēmumu bāzei un pieaugot ilgtermiņa investīcijām, banka 2019.gadu noslēgusi ar zaudējumiem 757 tūkstošu eiro apmērā. Iepriekšējā gadā banka nopelnīja 318 tūkstošus eiro.
Pērn vidējais darbinieku skaits bankā bija 63.
Bankas kopējais aktīvu apjoms pērn sasniedza 69,69 miljonus eiro, salīdzinot ar 82,25 miljoniem eiro iepriekšējā gadā. Savukārt klientu norēķinu kontos un noguldījumos glabātais līdzekļu apjoms gada laikā sarucis no 44,6 miljoniem eiro līdz 32,2 miljoniem eiro.
Runājot par šā gada plāniem, bankas valdes priekšsēdētājs Rolands Legzdiņš skaidro, ka klienti Latvijā un ES valstīs aizvien biežāk izvēlas saņemt pakalpojumus digitālajā vidē, tādēļ banka turpinās darbus pie 2019.gada uzsāktajiem IT attīstības projektiem - klientiem 2020.gadā būs iespēja uzsākt sadarbību ar banku un veikt neliela apmēra termiņnoguldījumus attālināti, izmantojot īpaši izveidotu platformu. Tāpat banka plāno palielināt kreditēšanas apjomus un attīstīt jaunus produktus, tostarp, izmantojot digitālus risinājumus.