Enterprise Estonia tūrisma attīstības uzsākusi tūrisma kampaņu Latvijā, un galvenā kampaņas mērķa grupa ir rīdzinieki un galvaspilsētas apkārtnē dzīvojošie, vēsta The Baltic Course.
Kampaņas laikā Enterprise Estonia mērķēs uz 25 – 55 veciem Latvijas iedzīvotājiem, kuriem interesē daba, kultūra un ceļošana pašu spēkiem, vēsta medijs.
«Neņemot vērā nelielo attālumu, Igaunijas un Latvijas dabai ir daudzas atšķirības – salas, ūdenskritumi, «piektais gadalaiks» Somā (Soomaa), citādāks jūras krasts, meteorītu radīti krāteri,» stāstīja Enterprise Estonia tūrisma attīstības centra mārketinga direktors Tarmo Mutso.
Jau vēstīts, ka kopumā Igaunija kampaņām Latvijā, Somijā un Krievijā plāno tērēt piecus miljonus eiro. Pērn igauņi popularizējha galvenokārt Tallinu kā Eiropas Kultūras galvaspilsētu, taču šogad plānots vairāk izcelt «dabas tūrismu». Runājot par tūristiem no Latvijas, T. Mutso izcēla, ka viņiem ģeogrāfiski tuvāki ir Igaunijas dienvidi, tādēļ grūtāk būtu uzruāt latviešus apmeklēt, piemēram, kaļķakmens klintis Igaunijas ziemeļu daļā.