Produkta iepakojumam jārada emocionāla saikne ar patērētāju, un tam jābūt personalizētam, lai pircējs būtu ieinteresēts to iegādāties, Dienas Bizness rīkotajā konferencē Packaging for sustainable business sacīja starptautiskās kompānijas Mintel pārtikas, dzērienu un iepakojuma analītiķe Regīna Maisevičute.
Kā liecina pētījumi, vairāk nekā 50% ASV pircēju, iegādājoties pārtiku, piesaistījis tieši tās dizains. Iepakojuma izskats ir nozīmīgs tieši Millenium paaudzei – jauniešiem, un Mintel veiktā pētījumā 53% norādījuši, ka unikāls produkta dizains piesaista viņu uzmanību vairāk nekā citi.
Pēc viņas teiktā, cilvēkiem mūsdienās ir apnikusi masu produkcija, līdz ar to iepakojumam ir jābūt arī personalizētam.
Trešdaļa Lielbritānijas iedzīvotāju uzsvēruši, ka augstas kvalitātes iepakojums liecina, ka arī produkts būs augstas kvalitātes, viņa norāda.
Kaut arī iepakojuma radīšanā tiek izmantotas dažādas sarežģītas tehnoloģijas, klientam, saņemot produktu, uz tā publicētajai informācijai ir jābūt viegli uztveramai, uzsver eksperte.