Sociālo tīklu biznesā līdzās Facebook, MySpace, kā arī Draugiem.lv sevi piesaka vēl viens dalībnieks - Yahoo! Mash, raksta PC World.
Yahoo! Mash līdzīgi kā Draugiem.lv pašlaik var piereģistrēties tikai caur jau esošiem Yahoo! lietotājiem, kuriem jau portālā ir reģistrēts profils.
Viena no interesantākajām funkcijām Yahoo! Mash šķiet tā, ka tajā portāla lietotāja draugiem ir iespēja mainīt vienam otra profilu, protams, līdz zināmām robežām.
Yahoo! jau senāk centies iekļūt sociālo tīklu pulciņā, pirms nepilna gada par 1 miljardu USD neveiksmīgi cenšoties iegādāties portālu Facebook. Taču pirms tam Yahoo! sabiedrisko portālu biznesā centās iekļūt ar savu produktu Yahoo! 360, taču, kā atzina Yahoo! interneta nodaļas viceprezidents Džefs Veiners, šis produkts kompānijai nav nesis gaidītos augļus.