Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaina uzņēmēju biedrība "Dizaina eksporta alianse" un tās biedri investējuši 25 000 eiro un radījuši zīmolu "Design Latvia", informēja biedrības valdes priekšsēdētāja Ieva Kalēja.

"Design Latvia" ir iecerēta kā Latvijas dizaina kvalitātes zīme, līdzīgi kā "Zaļā karotīte" pārtikas nozarē. Ar "Design Latvia" plānots apzīmēt ne tikai grafisko zīmi un logotipu, bet arī vēstīt par zīmolvedības pieeju. Zīmols izveidots, lai definētu vienotus Latvijas dizaina kodus un kopīgi startētu globālajos tirgos.

"Zīme apstiprina, ka marķētā produkta zīmols seko noteiktām vērtībām un Latvijas dizaina identitātes kodiem. Marķējums kļūs kā kvalitātes, augstu standartu un Latvijas zīmola identitātes tīrības un ētikas principu ievērošanas garantija," norāda I.Kalēja.

Nākotnē biedrība plāno īstenot kopīgas Latvijas dizaina ekspozīcijas nozīmīgākajās dizaina pasaules izstādēs, piesakot sevi kā spēcīgu dizaina kopienu ar jauno zīmolu.

Patlaban Latvijas dizaina nozares uzņēmēji ar savu finansējumu veikuši pētniecības procesu, devušies pieredzes apmaiņas braucienos, izveidojuši zīmola identitāti, digitālo vietni "designlatvia.com" un radījuši saturu sociālajos tīklos, kā arī radījuši reprezentatīvu izstādes ekspozīciju.

Plašākai auditorijai pirmā iepazīšanās ar zīmola "Design Latvia" identitāti, idejas autoriem un iesaistīto zīmolu radītājiem notiks izstādē "Furniture & Design Isle 2023" Ķīpsalas izstāžu centrā no 13.oktobra līdz 15.oktobrim.

Zīmola atklāšanas prezentācija notiks piektdien, 13.oktobrī.

"Dizaina eksporta alianse" reģistrēta 2022.gadā un tās valdi pārstāv Miks Balodis, Ieva Kalēja, Katrīne Kļaviņa un Agnese Stalte. Biedrības mērķi ir definēt Latvijas dizaina identitāti, pārstāvēt nozares intereses nacionālā un starptautiskā līmenī, kā arī veicināt nozares eksportu un sadarbību. Biedrībā cita starpā pārstāvēti tādi uzņēmumi kā "Vaidava Ceramics", "Mammalampa", "Mint", "Stenders", "Madara Cosmetics", "Nordi", un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivāla ADWARDS ceremonijā noskaidroti labākie reklāmas, dizaina un citu radošo industriju darbi.

Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi.

Festivāla ADWARDS darbi tika iesniegti un vērtēti vairākās kategorijās: integrētās kampaņas, TV & radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla & dizaina meistarība, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports.

Darbus vērtēja 15 žūrijas locekļi no 11 valstīm, intensīvākajām diskusijām notiekot klātienē Rīgā. Žūrijas prezidents – Huans Garsia Eskudero (Juan García-Escudero) no aģentūras TBWA ESPAÑA, kurš ir strādājis vairāku pasaules līmeņa festivālu žūrijās.

Komentāri

Pievienot komentāru