Jaunākais izdevums

ASV dzērienu ražotājs Coca-Cola vienojies par Ziemeļamerikas pudeļu pildīšanas līnijas iegādi no Coca-Cola Enterprises par 12,3 miljardiem dolāru, raksta Bloomberg.

Pildīšanas iekārtu kompānijas investori par katru uzņēmuma akciju saņems desmit dolārus un vienu jaunās pildīšanas kompānijas akciju. Tāpat Coca-Cola uzņemsies 8,88 miljardu dolāru lielu pudeļu pildītāja parādu.

Coca-Cola paziņojusi, ka šis darījums četru gadu laikā veicinās ietaupījumu un papildu ienākumu iespējas aptuveni 350 miljonu dolāru apmērā.

Coca-Cola ir aptuveni 34% Coca-Cola Enterprises akciju īpašnieks, kopējai to vērtībai veidojot 3,4 miljardus dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gandrīz jebkuram uzņēmumam birojs ir neatņeama sastāvdaļa, kas attiecīgi nozīmē arī neizbēgamus izdevumus. Lai gan priekšvēlēšanu gaisotnē solītas tiek drīzas krīzes beigas, drošāk ir pašiem rūpēties par sevi un izvērtējot «kur ietaupīt» der paskatīties arī uz izdevumiem biroja uzturēšanai.

Lielākā daļa uzņēmēju jau ir izvērtējuši savus telpu nomu līgumus un, iespējams, atraduši izdevīgākus variantus, bet ar nomas maksājumiem iespējas ietaupīt birojā nebeidzas.

Konsultējoties ar biroju vadītājiem, pakalpojumu sniedzējiem un personīgās pieredzes vadīti DB piedāvā 7 veidus, kā iespējams samazināt izmaksas birojā

Un tapa gaisma…

Ja birojā vēl ir «aizķērušās» parastās kvēlspuldzes, šodien ir īstais laiks tās nomainīt uz ekonomiskākām. Atkarībā no spuldžu veida un lietošanas intensitātes apgaismojumam patērējamo elektroenerģijas apjomu iespējams samazināt pat līdz 90 %.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jūlijā pieaudzis reklāmas apjoms televīzijā

Elīna Pankovska,26.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūlijā, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, televīzijā novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē un radio – samazinājums, liecina pētījumu aģentūras TNS Latvia dati.

Televīzijā jūlijā, salīdzinot ar jūniju, apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 2 % un kopumā jūlijā noraidīti 43,8 tūkst. reklāmas minūšu. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka reklāmas apjoma samazinājums pret jūniju ir novērojams katru gadu, jo vasaras mēnešos reklāmdevēji TV izvietojot mazāk reklāmas. Taču šogad vasarā samazinājums bijis vairākas reizes mazāks nekā iepriekšējos gados, kas liecina par lielu TV piesātinājumu ar reklāmu tradicionālajos klusuma mēnešos. Tas nozīmējot, ka rudenī pieaugums pēc vasaras nebūs tik straujš kā agrāk. Jūlijā lielākie reklāmdevēji televīzijā pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši: Henkel, Reckitt Benckiser, Procter & Gamble, Coca – Cola un Tele2. Reklamētākie zīmoli televīzijā bijuši : Danone, Zelta zivtiņa, Maxima, Aldaris un Gruzija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bolīvijā jauna ēra – no šodienas «kapitālistu» kolas vietā pavēlēts dzert «sociālistisko» mokočinči.

Maiju pastardienas datums Bolīvijas patērētāju gaumes reformai nav izvēlēts nejauši. Ārlietu ministrs Davids Čokeuanaka komentē, ka tas simboliski nozīmē «egoisma un sašķeltības galu», politiķi citē businessinsider.com. «Pirmo reizi 26000 gadu planētas nostāsies parādē, un tas ir kapitālisma gals un komunitārisma sākums,» saka ministrs. Kā alternatīvu kapitālistu burbuļdzērnienam valdība iesaka pašu tautiešu brūķēto persiku dzērienu mokočinči.

Bolīvija Coca-Cola tradicionālā dzēriena aizliegumā pievienojas Ziemeļkorejai, Kubai un Mjanmai. Tradicionālais amerikānisma zīmols arī nav pirmais, kas Bolīvijā kritis nežēlastībā. Tieši pirms gada līdzīgu motīvu dēļ – pret globalizāciju un par nacionālo savdabību – un neatkarīgi no zvaigžņu stāvokļa no valsts tika padzīta McDonald’s ķēde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīciju guru Vorens Bafets aizvadījis veiksmīgu dienu akciju tirgū, raksta MarketWatch.

Desmit lielāko Vorena Bafeta kompānijas Berkshire Hathaway ieguldījumu vērtība pirmdienas laikā palielinājās par 838,7 miljoniem dolāru, liecina FactSet analīze, balstoties uz datiem par investīcijām, ko kompānija sniegusi pērnā gada 31. decembrī.

Lielākais V. Bafeta ieguldījums – aptuveni 463,5 miljoni Wells Fargo akciju, - cenai augot par 38 centiem, nopelnījušas Bafetam aptuveni 176,1 miljonu dolāru.

Coca Colas akcijas cenas kāpums par 24 centiem Bafeta bagātību palielinājis par 96 miljoniem dolāru, bet American Express akcijas cenas pieaugums par 90 centiem vairoja viņa ieguldījuma vērtību par 136,45 miljoniem dolāru.

IBM akcijas cena pieauga par 2,16 dolāriem, tādējādi palielinot Bafeta ieguldījumu par 166,3 miljoniem dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru