Mobilo sakaru operators Bite izveidojis videoklipu, kurā trīs blondīnes testē telefonus. Uzņemtais klips ir acīmredzama kopija pusgadu vecai Sony Ericsson reklāmai. Bite nenoliedz, ka tā ņemta kā paraugs un dēvē to par joku, bet kāds reklāmas speciālists, kurš vēlējās palikt anonīms, Db.lv sacīja: «Nav ne mazāko pazīmju par joka klātesamību.»
Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa, vaicāta, vai konkrētais klips šobrīd tiek izmantots operatora reklamēšanai, stāstīja, ka kompānija to esot ievietojusi interneta vietnē YouTube, šis video neesot domāts kā reklāma, bet tā mērķis esot izklaide - joks sociālajā tīklā brīvam brīdim. Vaicāta par redzamo līdzību ar Sony Ericsson reklāmu, L. Grafa atbildēja, ka Sony Ericsson video esot redzēts un tā «ideja ir aizlienēta», jo esot smieklīga un interesanta, taču abu video pamatā esot fokusgrupas ideja.
«Neviens par to neko neteiks, jo katrs ir iegrābies savā pīrāga daļā un augstākā pakāpe, ko spēj izdarīt, nedaudz maigi paknābāt viens otru pirms vēlēšanām. Pārējā laikā pashēmot un noturēt savu pīrāgu,» tā, komentējot Bite joku, norāda kāds reklāmas speciālists, kurš vēlējās palikt anonīms.
Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) prezidents Ģirts Ozols gan vēl nebija redzējis operatora Bite «joku», taču Db.lv norādīja, ka kopumā plaģiātisms reklāmas tirgū Latvijā esot reta parādība. «Tie ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi gadījumi gadā,» tā viņš.
Runājot par to, kas veicina dažādu reklāmas pakaļdarinājumu tapšanu Latvijā, Ģ. Ozols skaidro, ka to ir grūti komentēt, jo katrs šis retais gadījums vērtējams atsevišķi.