Pircēju paradumu maiņa, ko ietekmējis mūsdienu ikdienas ritms un vajadzības, arī mazumtirdzniecībā arvien vairāk virza domāt par veselīgākiem ēdieniem un dzērieniem pa ceļam.
Nesen veiktā «Narvesen» aptaujā 74% iedzīvotāju norādīja, ka ikdienā cenšas ievērot veselīga dzīvesveida paradumus. «To redzam arī ikdienā – ja vēl pirms pāris gadiem ēst pa ceļam nozīmēja paķert hotdogu, tad šodien cilvēki, īpaši steidzīgie pilsētnieki, aizvien biežāk dod priekšroku veselīgākām alternatīvām. Padziļinoties zināšanām un interesei par veselīgu dzīvesveidu, aizvien vairāk uzmanības veltām savai labsajūtai, tostarp izvēloties veselīgu ēdienu – pat ja tās ir ātrās uzkodas,» saka Ilze Dumceva, «Narvesen» mārketinga vadītāja.
Viņa stāsta, ka pircēji aizvien biežāk izvēlas svaigus augļus, dārzeņus un jogurta desertus. 2018. gadā pieprasījums pēc gatavajiem salātiem ir audzis par 35%, bet svaigi spiesto sulu pieprasījums ir audzis pat uz pusi. Joprojām vieni no vispopulārākajiem ēdieniem kompānijas sortimentā ir hotdogi un topmaizes, sviestmaizes un karstmaizes. Tiem nesen pievienojusies arī tortilja ar veģetāru pildījumu, kā arī pildīti kruasāni un gaļas iesmiņi – šie ēdieni tiek sagatavoti uz vietas, tāpēc klients jūtas drošs, ka saņems svaigu produktu. Mēs piedāvājam aizvien plašāku svaigo salātu klāstu un dažādas uzkodas, tā sacīt, «tīrā veidā» – svaigi sagrieztus augļus glāzēs, bet kā alternatīvu tradicionālajai baltmaizei sviestmaizēs piedāvājam melnos burgerus, sēklu maizes un kraukšķīgas bagetes,» teic I. Dumceva.
Pērn uzņēmums ieviesām vairāk nekā 60 jaunus produktus ar «Narvesen» kvalitātes zīmi «Fresh&Tasty». Sortimentā papildus iekļauti, piemēram, aukstā spieduma smūtiji, sulas un šoti «Paleo». Cilvēki biežāk dod priekšroku dažādiem svaigajiem salātiem – pērn pieprasījums pēc zaļajiem salātiem pieauga par 47%. Oktobrī tika ieviesti trīs jauni salātu veidi, kā arī trīs jauni t.s. superfood kategorijas salāti. «Mēs veidojam sortimentu tā, lai «Narvesen» var iegādāties pilnvērtīgu un garšīgu maltīti, un, pateicoties ērtajam iepakojumam, piedāvājums ir piemērots arī steidzīgajiem, kuri vēlas baudīt ko veselīgu, esot ceļā, tādejādi mainot priekšstatus par ātrajām uzkodām. Tā ir jauna domāšana, kur ātri un viegli pieejams un lietošanai gatavs produkts ir svaigs, garšīgs, kvalitatīvs un daudzveidīgs,» saka I. Dumceva.
Pieprasītākie «Narvesen» produkti, ko cilvēki izvēlas apēšanai un izdzeršanai pa ceļam, ir karstie dzērieni ar smalkmaizītēm, siltie ēdieni – hotdogi, gaļas iesmiņi un dažāda veida karstmaizes - , superfood salāti, uz vietas gatavoti un pildīti kruasāni, auksti spiesti smūtiji, šoti un sulas «Paleo», svaigi griezti augļi glāzēs, riekstu un kaltētu augļu maisījumi, sukādes, svaigēdāju kategorijas batoniņi un jogurta deserti ar musli.