Taksometru kompāniju klientiem būtu jāmaksā arī par laiku, ko taksometra vadītājs viņus gaida izsauktajā vietā, atsaucoties uz taksometru kompānijas Baltic Taxi vadītāja Jāņa Nagļa sacīto, ziņo aģentūra BNS.
«Ja mēs jebkurā citā valstī, izņemot Latviju, izsaucam uz konkrētu laiku taksometru, tas atbrauc laikā vai ātrāk, un no tā brīža, kad viņam sākas pasūtījums, viņam ir tiesības nospiest pogu, un klientam būtu jāmaksā par gaidīšanu. Mēs šeit arī esam unikāli - vienīgie, kuriem tā nedrīkst darīt. Tikai tajā brīdī, kad klients ir iekāpis,» stāstījis J. Naglis.
J. Naglis arī teicis, ka nevar salīdzināt, kā Baltic Taxi dispečeri strādā pašlaik un kā strādāja pirms pāris mēnešiem, kad saņēma pirmo zvanu: «Viņi jau zina adresi, viņi zina klientu - Valdemāra ielā jāpiebrauc nevis no Valdemāra ielas, bet no Alojas ielas, lai gan tas ir tāds un tāds numurs.»
Viņš norādījis, ka ir klienti, kuri vienmēr kavējas, un dispečeri viņus jau ir ievērojuši: «Ja tevi uz noteiktu adresi izsauc precīzā laikā, vienalga vajag piebraukt piecas minūtes vēlāk, jo nav jēgas braukt ātrāk, jo klients kavēs, bet skaitītāju tu slēgt vienalga nedrīksti, jo to drīkst darīt tikai tajā brīdī, kad klients iekāpj iekšā.»
Baltic Taxi īpašnieki ir Latvijas lidsabiedrības airBaltic prezidentam Bertoltam Flikam piederošā kompānija Baltijas aviācijas sistēmas (51%) un uzņēmējs Jānis Naglis (49%). Baltic Taxi darbību sāka 2009.gada augustā.