No šī gada 20. septembra apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums Balcia visās Baltijas valstīs ievieš jaunu klientu lojalitātes programmu.
Tā būs pieejama Balcia mobilajā lietotnē un būs piemērota iedzīvotājiem, kuri dzimuši tehnoloģiju laikmetā jeb tā sauktajai Z paaudzei.
Lojalitātes programmā varēs piedalīties ikviens Balcia mobilās aplikācijas lietotājs, un tā paredz, ka dalībnieki saņems punktus par apdrošināšanas polišu iegādi mobilajā lietotnē, to atjaunošanu vai aktīvu iesaisti Balcia aktivitātēs, piemēram, aptauju aizpildīšanu un piedalīšanos dažādos izaicinājumos, kā arī par katru kopā pavadīto mēnesi ar Balcia.
Uzkrātos punktus varēs pārvērst ziedojumā dažādiem izglītības vai labdarības projektiem, samainīt pret atlaidi citiem Balcia produktiem vai izmantot pie Balcia partneriem.
“Dzīve iet uz priekšu un mūsu paradumi mainās, tāpēc uzņēmumiem jādomā par arvien jauniem un radošiem veidiem, kā veicināt klientu lojalitāti. Integrējot klientu apkalpošanu un lojalitāti visās biznesa funkcijās, sākot no produktu izstrādes līdz pārdošanai, ceram nodrošināt, ka katra mijiedarbība ar mums klientam sniegs personalizētu un pozitīvu pieredzi. Jau ilgāku laiku esam pētījuši, kādas ir vēlmes un vajadzības iedzīvotājiem vecuma grupā no 20 līdz 35 gadiem, un lojalitātes programmu esam izstrādājuši, lai tā atbilstu šīs paaudzes priekšstatam par mūsdienīgu apdrošināšanas kompāniju. Iegūtās atziņas izmantosim arī citu nākotnes produktu izstrādē, lai radītu risinājumus, kuri ir patiešām nepieciešami un pielāgoti mūsdienu dzīvesveidam,” saka Balcia valdes locekle Laura Krastiņa.
Klientu lojalitātes programmā ir iekļauti gamification jeb spēļošanas elementi, kas ļaus uzkrāt punktus aizraujošā un izklaidējošā veidā, vienlaikus izglītojoties par apdrošināšanas jautājumiem. Krājot punktus un sasniedzot jaunus līmeņus, klients saņems arvien vairāk priekšrocību – jo vairāk polišu un ilgākas attiecības ar Balcia, jo lielāki būs klienta ieguvumi. Programma ir izstrādāta, fokusējoties uz Z paaudzes vēlmēm un interesēm, un ar mērķi veidot maksimālu klientu iesaisti – pelnīt punktus un piedalīties varēs pat tie, kas šobrīd nav Balcia klienti.
Klientu lojalitātes programmā Balcia investējusi 100 tūkstošus eiro.