AS Agrofirma Tērvete kā viena no Latvijas lauksaimniecības produktu ražotājfirmām pievienojas publiskajā telpā izskanējušajam viedoklim, ka Mārketinga padome, kā preču zīmes Zaļā karotīte ieviesēja, pārāk viegli ir pakļāvusies Eiropas Savienības institūciju ieteikumiem un no preču zīmes logotipa piekritusi izņemt vārdu Latvija.
Kā informē Agrofirmas Tērvete vadība, bez šādas mūsu valstiskas identitātes apliecinājuma Zaļās karotītes logotips zaudē nozīmīgāko daļu no savas misijas – uzsvērt pārtikas produkta latvisko izcelsmi, ne tikai augsto kvalitāti, un dot iespēju patērētājam izvēlēties vietējo ražotāju preci, kas ir būtiski pārtikas rūpniecības globalizācijas procesā, kad liela daļa uzņēmumu nonāk starptautisku koncernu rokās. Latvijas ražotājam ar zīmolu Zaļā karotīte bija iespēja pozitīvi atšķirties. «Mēs jūtamies emocionāli nodoti un ekonomiski saņēmuši kārtējo Eiropas Savienības ierobežojumu, no kura, iespējams, varēja izvairīties. Diemžēl par izmaiņām zīmolā ar uzņēmējiem, kuri to lieto uz savas produkcijas iepakojuma, nekonsultējās, bet pasniedza to kā neizbēgamu, notikušu faktu. Mēs noteikti būtu atbalstījuši Zemkopības ministriju un Mārketinga padomi cīņā par līdzšinējā zīmola saglabāšanu,» teikts AS Agrofirma Tērvete izplatītajā paziņojumā. Latvijas ekonomiskās attīstības posmā, kad mūsu valstī finansiāli nesaudzīgi izjūtam Eiropas Savienības radikālo diskrimināciju lauksaimniecības atbalsta maksājumos, salīdzinājumā ar vecajām dalībvalstīm, kas nostāda neapskaužamā situācijā mūsu zemniekus un ierobežo Latvijā ražoto pārtikas produktu konkurētspēju iekšējā un eksporta tirgū, Latvijas ierēdņiem bija jāizmanto visas iespējas pierādīt, ka vārds „Latvija” preču zīmē ir jāatstāj, tā uzņēmuma vadība, piebilstot, ka mainot preču zīmes Zaļā karotīte statusu uz valsts kvalitātes standartu, ar šādām jēdzieniski ļoti būtiskam zīmola izmaiņām, Latvijas valsts ierēdņi ievērojami riskē kārtējo reizi parādīt savu mazspēju vietējam ražotājam būtiskās lietās.
AS Agrofirma Tērvete valdes priekšsēdētājs Modris Goba uzsver: „Mūsuprāt, vēl nav par vēlu parādīt Eiropas Komisijai un institūcijām Eiropas Savienībā, kā šādas detaļas, kā zaļās karotītes zīmola būtiska vienkāršošana, viņu politikas realizācijā grauj pašas kopienas tēlu kā demokrātisku un valstisko identitāti deklaratīvi cienošu savienību. Par šādu Eiropas Savienību mēs referendumā nebalsojām! Mēs ceram vēl ilgi lepoties ar uzrakstu Kvalitatīvs produkts. Latvija uz savām Tērvetes alus šķirņu etiķetēm.”