Ņemot vērā ekonomisko ietekmi, ko uz dažādās nozarēs strādājošajiem ir atstājusi elpceļu vīrusa COVID-19 izplatība, nebanku kredītdevējs AS "4finance" piedāvās risinājumu tiem zīmolu "SMSCredit.lv", "Vivus.lv" un "Ondo.lv" klientiem, kuriem ir radušās vai radīsies grūtības savu saistību izpildē, informē uzņēmuma pārstāvji.
AS "4finance" tiem klientiem, kuriem kopš ārkārtējā stāvokļa pasludināšanas 12. martā vairs nav iespēju izpildīt savas kredītsaistības, šobrīd piedāvā pārcelt maksājumu periodā līdz pat 60 dienām. Šī iespēja tiek nodrošināta bez papildu maksas. Savukārt gadījumos, ja konkrētiem klientiem būs vajadzīga palīdzība ilgākā periodā par 60 dienām, kompānija var pieņemt lēmumu par pārceltā maksājuma perioda pagarinājumu.
"Mēs apzināmies, ka daudzi cilvēki ir nonākuši neapskaužamā situācijā, kur no vienas puses ir apstājušies ienākumu avoti, bet no otras puses ir finansiālas saistības. Lai mazinātu šo finansiālo slodzi un palīdzētu, mēs saviem klientiem piedāvājam pārcelt tekošos maksājumus, izvērtējot katru gadījumu individuāli," norāda AS "4finance" reģionālais vadītājs Gvido Endlers.
Ja ir radusies vai radīsies situācija, kurā klients nespēj vai nespēs veikt maksājumu, kompānija aicina personīgi sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem, lai izskatītu iespēju maksājuma pārcelšanai.
"Ekonomiskā situācija noteikti ar laiku atgriezīsies normālās sliedēs, bet, lai tas notiktu iespējami drīz, ikvienam no mums jābūt atbildīgam, jāievēro kompetento valsts institūciju un ekspertu norādījumi. Aicinu katru izturēties ar visdziļāko nopietnību pret rekomendācijām, ko ir snieguši speciālisti no Slimību profilakses un kontroles centra, kā arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta," aicina Gvido Endlers.
AS "4finance" kopš 16. marta visas uzņēmuma darbības veic mājas apstākļos. Darbinieki turpina apkalpot kompānijas zīmolu klientus nemainīgā apmērā un ierastajā ātrumā.