No 1188 ieņēmumiem pērn 74,1% nodrošināja uzziņu sniegšana telefoniski .
Tā laikrakstam Dienas Bizness norādīja uzziņu dienesta 1188 īpašnieka Lattelecom BPO valdes priekšsēdētāja Agnese Paegle.
Uzziņu bizness ir pastāvējis un pastāvēs arī turpmāk. Viens no uzziņu veidiem ir informācijas sniegšana telefoniski, tomēr paralēli pieaug citu kanālu loma, piemēram, īsziņas, interneta, aplikāciju sadaļas nozīme mobilajās ierīcēs. Kopējam 1188 saņemto zvanu skaitam ir tendence pazemināties, neslēpj A. Paegle, tomēr palielinās informācijas meklēšana citos uzņēmuma kanālos, tāpat ir atsevišķas jomas, kur saņemto zvanu skaits pieaug. Piemēram, ārkārtas gadījumos cilvēkam informācija ir nepieciešama ātri un precīzi. Cilvēkam ir aizkritušas durvis automašīnā, un zvanot uz 1188, viņš uzreiz tiek savienots ar kompāniju, kas var palīdzēt. Būtu neticami, ja šādā situācijā cilvēks pats meklētu informāciju internetā, klāstīja A. Paegle.
Saņemtie zvani uzziņu dienestā joprojām nodrošina lielāko daļu no ienākumiem. Pērn 74,1% bija 1188 zvanu ienākumi, savukārt pirms gada – 2012. gadā – attiecīgais rādītājs bija nedaudz lielāks – 76,6% apmērā. Konkrēts saņemto zvanu skaits netiek atklāts. Vērtējot saņemto zvanu skaitu, lielākā daļa jeb 75% ir saistīti ar biznesa uzziņu sniegšanu, kad cilvēki jautā uzņēmumu darba laikus, kontaktus, diennakts servisus utt. Otra liela sadaļa ir satiksmes uzziņas, bet trešā – izklaides. Zvanu saņemšanā aktuāla ir arī sezonalitāte, piemēram, pavasaros un rudeņos vairāk zvanu ir saistīti ar autoservisiem, kad aktuāla ir riepu nomaiņa, piebilda A. Paegle. Paralēli pieaug 1188 ienākumu sadaļa reklāmas un informācijas izvietošanai biznesa katalogā, pērn rādītājs bija 25,9%, bet gadu iepriekš – 23,4%.
Visu rakstu 1188, līdzīgi kā papīra avīzes, neizzudīs lasiet 7. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.