Uzziņu dienests 1188 šogad svin 20 gadu jubileju, un, lai arī informācijas ieguves metodes divu desmitgažu laikā ir ievērojami mainījušās, pakalpojumu nodrošinošais uzņēmums Lattelecom BPO turpina attīstīties un ir izstrādājis jaunu vizītes reģistrācijas rīku BookNow 1188
Ilgās un veiksmīgās darbības pamatā ir uzņēmuma spēja ātri pielāgoties jauniem apstākļiem. Vēl joprojām uzziņu pieprasījumi zvanot ir ļoti populāri un saņemti 2 milj. reižu gadā, jo cilvēki novērtē uzziņu zvana pievienoto vērtību – visātrāk iegūt visprecīzāko informāciju.
Tajā pašā laikā vairāk nekā puses Latvijas iedzīvotāju rīcībā ir viedtālruņi, kas ļauj jebkurā brīdī sameklēt vajadzīgo informāciju internetā, tādēļ 1188 laikus sāka piedāvāt iespēju saņemt uzziņas interneta vietnē un mobilajā lietotnē. Pērn informācija tīmekļa vietnē www.1188.lv meklēta 12 milj. reižu, mobilajā lapā – vēl 4,5 milj., bet 1188 aplikācija lietota 1 milj. reižu. Rezultātā uzziņu portāls 1188.lv pēc Gemius veiktā pētījuma ierindojas starp 10 apmeklētākajiem portāliem Latvijā.
«Ar katru gadu sabiedrība kļūst arvien zinošāka un prasmīgāka, publiski var paust savu viedokli un vērtējumu par uzņēmumu darbu, turklāt internetā var atrast ārkārtīgi plašu informāciju, kas mums sniedz papildu motivāciju veidot un attīstīt jaunākus, ātrākus un ērtākus uzziņu sniegšanas kanālus, piedāvāt jaunus pakalpojumus un rūpēties par sniegto pakalpojumu kvalitāti,» uzsver Lattelecom BPO valdes priekšsēdētāja un izpilddirektore Agnese Paegle.
Aizvien jaunas idejas
1188.lv iet līdzi laikam, kopš jūnija piedāvājot jaunu elektroniskās reģistrācijas rīku BookNow 1188. Tīmekļa vietnē 1188.lv iespējams pieteikties dažādiem pakalpojumiem, piemēram, pierakstīties pie friziera, auto apkopei servisā vai konsultācijām pie dažādiem speciālistiem. Reģistrēšanas sistēma ir izdevīga arī uzņēmumiem, kas sniedz jebkādus pakalpojumus. Individuāla klientu vadības sistēmas izveide un uzturēšana parasti izmaksā pat vairākus tūkstošus eiro, bet jaunā pakalpojuma BookNow 1188 izmantošana – dažus eiro mēnesī.
Viens no BookNow 1188 izveidošanas dzinuļiem bija mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) aptaujā iegūtie dati, kas liecina – viena no aktuālām vajadzībām tiem ir vienota klientu reģistrēšanās platforma. Šobrīd tiešsaistē var pieteikties tikai 4% MVU pakalpojumu. Deviņi no desmit pakalpojumu sniedzējiem klientu vizītes joprojām reģistrē blociņā, Excel tabulā vai interneta kalendārā. Savukārt klientus tas vairs neapmierina.
«Cilvēki vecumā līdz 40 gadiem ir pieraduši pie ērtības iepirkties internetā un viesnīcu rezervāciju veikt tiešsaistē. Viņiem nepatīk zvanīt, vēl mazāk gaidīt, kad uz zvanu atbildēs, vai arī apmeklēt uzņēmumu klātienē, lai pieteiktos vizītei,» stāsta A. Paegle.
Pierakstīšanās tiešsaistē
Pieteikt vizīti ir vienkārši. Cilvēks 1188.lv sadaļā BookNow 1188 izvēlas uzņēmumu, tā speciālistu un vēlamo vizītes laiku. Tūlīt pēc tam viņš saņem īsziņu vai e-pasta vēstuli ar apstiprinājumu un saiti, lai no vizītes atteiktos, ja nav iespējas ierasties. Reģistrēšanās vietne darbojas 24 stundas diennaktī, tāpēc pieteikties vizītei iespējams jebkurā laikā.
Informāciju par jauno pierakstu saņem arī uzņēmums. Pakalpojums ļauj darbiniekam pārraudzīt klientu pierakstus un nosūtīt atgādinājumu par vizīti, tādējādi veicinot teicamu klientu servisu. Sistēma arī analizē klientu plūsmu, un, piemēram, tukšākās dienās uzņēmums var organizēt akcijas, izsūtīt īpašus piedāvājumus. Jaunā pakalpojuma maksa mēnesī ir 5–9 eiro, un tajā ir ietverta gan elektroniskā reģistrēšanās sistēma, gan uzņēmuma profila izveide. Book Now 1188 pakalpojuma pieslēgšana aizņem aptuveni divas dienas. Interesenti var pieteikties biznesa katalogā 1188.lv vai rakstot e-pastu uz [email protected].
Nākotnē BookNow 1188 iecerēts papildināt sistēmu ar apmaksas funkciju, kā arī radīt rīku, kas saziņu ar klientiem padarītu ērtāku. Plānots papildināt sistēmu arī ražojošajiem uzņēmumiem.