«Sabiedriskās attiecības tomēr nevar atdzīvināt galīgu mironi. PR var pārliecināt, ka nelaiķis ir bijis izcils un pēc princeses, lasi - tautas, skūpsta jeb atzīšanas viņš atdzīvosies, lai darītu labus darbus tautas labā, bet tas skūpsts ir jāsniedz pašai tautai,» intervijā laikrakstam Neatkarīgā sacījis Biznesa augstskolas Turība Sabiedrisko attiecību fakultātes dekāns, asociētais profesors Andris Pētersons.
«Tur jābūt cilvēku vēlmei redzēt tos vai citus politiķus pie varas,» norādījis eksperts.
«Sabiedriskās attiecības nevar izdarīt neko tādu, ko sabiedrība negrib. Sabiedrisko attiecību zinātājs Eduards Bernejs, kurš pirms gandrīz simt gadiem ASV kļuva par miljonāru, iestāstot, cik veselīgi ir brokastīs ēst šķiņķi ar olām, un pārliecinot sievietes, ka smēķēšana padarīs viņas vienlīdzīgas ar vīriešiem, tika izvēlēts par elektriskās spuldzītes izgudrošanas piecdesmitās gadadienas kampaņas organizatoru. Šīs kampaņas laikā cilvēki visās ASV savos dzīvokļos un uzņēmumos uz brīdi izslēdza gaismu. Kad žurnālisti, glaimojot par Berneja spējām likt daudziem cilvēkiem rīkoties saskaņoti, uzdeva jautājumu, kā viņš to izdarījis, Bernejs prātīgi atbildēja: «Jūs varat aizvest cilvēkus tikai uz turieni, kur viņi vēlas nokļūt.»,» skaidrojis A. Pētersons.
Jautāts, vai Latvijā sabiedrisko attiecību speciālistiem ir, kur izvērsties, viņš atbildējis: «Darba pietiek. Sabiedrība vēlas būt informēta, uzņēmumi un valsts institūcijas meklē kontaktu ar cilvēkiem. Dažs labs ministrs pat divus PR padomniekus sev tur.»
Vaicāts par tā saukto melno piārismu, viņš skaidrojis: «Melnais PR visvairāk parādās saspringuma un krīzes brīžos - kad neļauj kaut ko būvēt; kad parīt jāiet uz tiesu; kad kādam ļoti gribas, lai ievēlē viņu, bet kādu citu neievēlē...»