Biznesa veiksmes atslēga ir radīt ko tādu, kas risina nevis mākslīgi izdomātu, bet reālu problēmu, ar ko cilvēki realitātē saskaras ik dienu, domā Sanita Meijere, SK ID Solutions Latvijas filiāles vadītāja.
Produktam vai pakalpojumam, kas atvieglo ikdienu un risina problēmas, nav jābūt ekskluzīvas pieejas, spriež S.Meijere. Tas ir jārada un jāpiedāvā atbilstoši klientu iespējām, par cilvēkiem pieejamiem līdzekļiem, atzīmē SK ID Solutions Latvijas filiāles vadītāja, uzsverot, ka tas sasaucas arī ar priekšnosacījumiem veiksmīga biznesa attīstībai Latvijā. Uzņēmējiem ir jārada eksportspējīgs produkts jomā, kuru neskar Latvijas ierobežojumi, piemēram, darbaspēka trūkums vai paaugstinātās elektrības cenas. Likumdošanai un situācijai valstī nevajadzētu ierobežotu vai neļaut attīstīties biznesiem - visu ir iespējams izdarīt, spriež S.Meijere.
Piepilda sapni
Bērnībā mani virzīja vēlme pēc iespējas ātrāk kļūt finansiāli neatkarīgai no vecākiem, atminas S.Meijere. “Man nepatika kādam lūgt naudu, lai varētu nopirkt kāroto, tāpēc ļoti gribēju būt patstāvīga. Tā, lūk, nonācu pie pirmās darbavietas – lasīju visu, kas auga vectēva dārzā un nesu pārdot uz vietējo tirgu. Kā šodien atceros, kādu gandarījumu tas sniedza – vienā vasarā nopelnīju tik daudz naudas, ka nākamajā ziemā vēl varēju aizdot vecākiem. Tīri praktiski iemācījos naudas vērtību un to, kas ir darbs - ja kaut ko vēlies, tas ir jānopelna un ir jāgrib to darīt,” teic S.Meijere, kura amerikāņu filmu un grāmatu iespaidā bērnībā ļoti vēlējās kļūt par advokāti.
“Profesija no malas šķita ārkārtīgi aizraujoša, tāpēc uz advokātiem skatījos kā uz radošām personībām, kuras vienmēr zina, kā izkļūt pat no vissarežģītākajām situācijām. Jaunībā apbrīnoju arī advokātu prasmi atbildēt uz āķīgiem jautājumiem, un raudzījos uz to kā uz ļoti dinamisku jomu,” atminas S.Meijere, kura, pēc vidusskolas beigšanas, savu sapni arī mēģināja īstenot un iestājās Latvijas Universitātē, vēlāk iegūstot bakalaura grādu jurisprudencē. “Studiju laikos gūtās zināšanas vienmēr ir noderējušas un noder joprojām, jo uzticamības pakalpojumu jomā daudzi jautājumi ir tieši saistīti ar likuma normām, atbilstību un citām lietām,” atzīst S.Meijere, kura ieguvusi arī maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā.
Visu rakstu lasiet žurnāla Dienas Bizness 23.janvāra numurā!
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.
Meklē arī lielākajās preses tirdzniecības vietās!