Eiropā, tostarp Latvijā ir uzsākta sporta auto meistara Porsche pirmā dīzeļautomobiļa Porsche Cayenne tirdzniecība.
Porsche SUV Cayenne modeļa motortelpā atradīsies trīs litru V6 turbodīzeļdzinējs ar 240 zirgspēkiem un 550 ņūtonmetriem. Pats par sevi saprotams, ka šis spēka agregāts ir paņemts no Porsche piederošā Volkswagen dzinēju apcirkņiem. Grezns un mūsdienīgs aprīkojums komplektā ar dīzeļdzinēju Porsche paver jaunus apvāršņus, iekarojot jaunu klientu auditoriju, kura sen ir gaidījusi, kad Porsche motoru gammā parādīsies dīzeļdzinējs. Eksperti norāda, ka Porsche Cayenne dīzeļversijas iznāciens pirmām kārtām cirtīs pa tautieša Audi Q7 pozīcijām. Protams, Porsche turpmāk ar lielāku degsmi varēs krustot šķēpus ar BMW X5, Mercedes M class vai VW Touareg u.c.
Ko tur slēpt, tik ekonomisku Porsche vēl nebūsim redzējuši. Tehniskie dati liecina, ka Cayenne dīzelis vidēji uz 100 kilometriem patērēs tikai 9.3 litrus degvielas, bet CO2 saturs izplūdes gāzēs ir 244 g/km. Tāpat kā citiem Cayenne modeļiem arī dīzeļversijai tiek uzstādīta 100 litru liela degvielas tvertne, ar kuru īpašnieks var nobraukt vairāk nekā 1000 km. Visbeidzot, vēl viens būtisks arguments Cayenne dīzeļa pusē ir ļoti sabalansētā cena, proti, ar standartā uzstādītu Tiptronic-S automātisko pārnesumkārbu Latvijā tā būs 60155 EUR.