Cilvēki ir gatavi tērēt naudu luksusa automašīnu iegādei, biznesa portālam db.lv sacīja Porsche Latvija direktore Anete Bilzēna.
«Mēs priecājamies par to, ka mūsu pārdošanas apjomi Latvijā aug straujāk nekā nozarē kopumā. Esam novērojuši, ka Latvijā šobrīd ir ekonomiskā stabilitāte. Cilvēki ir gatavi tērēt naudu automašīnām. Latvijas iedzīvotājs ir maksātspējīgs. Un Latvijai ir ilgstpējīgas attīstības potenciāls, jo Latvijas iedzīvotāji nekad nav dzīvojuši tik labi kā tagad,» savās pārdomās dalījās A. Bilzēna.
Gandrīz 20 gadus Porsche galvenais dizaineris bija latvietis
Vācijas autoražotājs pilnībā atteicies no mašīnu ar dīzeļdzinējiem ražošanas. Porsche koncentrēsies uz automašīnām ar benzīna dzinējiem un hibrīddzinējiem, bet no nākamā gada uzsāks elektroautomobiļu ražošanu. «Porsche ir par tīrāku un zaļāku vidi, kā arī ilgtspējīgu attīstību,» teica A. Bilzēna.
Pirmā elektriskā Porsche sērijveida ražošanu ir paredzēts uzsākt nākamajā gadā. Sagatavošanās procesā tam dots nosaukums - konceptauto Mission E, taču turpmāk to sauks Porsche Taycan. Tulkojumā tas nozīmē straujš kumeļš, sasaucoties ar Porsche ģerboni.
Pirmais Porsche auto tika reģistrēts 1948.gada 8.jūnijā. Līdz ar to šī diena uzskatāma par Porsche zīmola dzimšanas dienu, un šis zīmolam ir 70. jubilejas gads. «Gandrīz 20 gadus Porsche galvenais dizaineris bija latvietis Anatols Lapiņš, tātad 25% no visa Porsche pastāvēšanas laika automašīnu dizainos ir «ielikta» latvieša sirds,» uzsver A. Bilzēna.
LASI ARĪ:
FOTO: Pirmais Lamborghini, kas beidzot ir piemērots Latvijas ceļiem