Burtiski dažu dienu laikā ziņa par dizainera Kaspara Jursona radīto vīriešu pisuāru savienojumā ar izlietni STAND aplidoja gandrīz visu pasauli.
Ideja un produkts ir radīti pirms krietna laika, taču dažādu iemeslu dēļ šis produkts vēl nav iekarojis savu vietu zem saules. Taču veiksmīgas sakritības dēļ šobrīd par to ir uzzinājuši daudzi arī otrpus okeāniem. Jaunais dizainers Kaspars Jursons nav speciāli reklamējis savu pisuāru, pazīstamība atnākusi negaidīti.
Pašam par lielu pārsteigumu vienā dienā e-pastu pārpludinājušas vēstules no dažādu valstu medijiem, kuri lūguši sniegt vairāk informācijas par viņa radīto priekšmetu. Sākumā Kaspars juties samulsis no pēkšņās popularitātes un sācis interesēties, no kurienes tam visam «aug kājas».
Blogs Designtaxi uzgājis Kaspara personīgo portfolio lapu jursons.com, no kurienes tad arī paņēmis gan bildes, gan informāciju par Kasparu un viņa izgudrojumu.
«Bloga raksta pamatideja gan nebija, ka tas ir labākais izgudrojums pasaulē, drīzāk, iespējams, sliktākais. Tomēr, kā zināms, arī negatīva publicitāte ir publicitāte un var izrādīties ar «ātrākām kājām» nekā pozitīva. Pēc šī raksta dizaineru un citu interesentu starpā acīmredzot ir raisījusies diskusija par to, cik mans izgudrojums ir ģeniāls vai, tieši otrādi – stulbs. Lai cik tas nebūtu paradoksāli, sievietēm ir krass viedoklis, kaut arī nekad mūžā viņas šo pisuāru neizmantos,» stāsta Kaspars.