Otrās kārtas izmaksas vēl nav precīzi zināmas; sadārdzinājuma var arī nebūt
Rīgas dome atbalstījusi papildu 13 milj. eiro piešķiršanu Salu tilta rekonstrukcijas otrajai kārtai, un tas nozīmē, ka izmaksas no sākotnēji iecerētajiem 17,3 milj. eiro ir pieaugušas līdz pat vairāk nekā 30 milj. eiro. Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins gan pieļauj, ka visi 13 milj. eiro nebūs nepieciešami. Proti, pārbūves projektēšanas projekta izstrādes laikā Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) lūgusi palielināt Salu tilta rekonstrukcijai nepieciešamo finansējumu, lai tas nebūtu jādara brīdī, kad tiks saņemti konkrēti būvfirmu piedāvājumi būvdarbu realizēšanai. E. Jakrins atzīmē, ka šie ir projektētāju izstrādāti provizoriskie aprēķini, kas veidojušies projekta pilnveides gaitā. Viņš ir pārliecināts, ka reālās projekta izmaksas nebūs 30 milj. eiro. Kā piemēru viņš min Salu tilta pirmās kārtas projektu, kur provizoriskās aplēses bija 22 milj. eiro, bet reālās – deviņi miljoni eiro.
«Salu tilta kompleksa atjaunošanas darbi tiek dalīti divās kārtās, attiecīgi iesniegšanai dalīti arī projektu pieteikumi līdzfinansējuma saņemšanai no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda,» uz jautājumu, kas šobrīd notiek ar Salu tilta projektu, DB skaidro Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola. Viņa norāda, ka Salu tilta pirmās kārtas projekts tika apstiprināts CFLA šā gada sākumā un tā aktivitātēs ietverta ne vien pirmās kārtas būvniecības un autoruzraudzības darbi, bet arī otrās kārtas objektu būvprojektu izstrāde. Pašlaik pilnībā izstrādāti un būvvaldē apstiprināti četri būvprojekti, lai atjaunotu, pārbūvētu vai izbūvētu otrās kārtas pirmā etapa objektus.
Visu rakstu Pilnībā pabeigt Salu tiltu plāno 2020. gadā lasiet 22. novembra laikrakstā Dienas Bizness.