Rīgas domes nākamā gada budžetā Rīgas atpazīstamības veicināšanai plānots atvēlēt piecus miljonus latu. Lai iztērētu šos līdzekļus dome iecerējusi gadā veidot četras kampaņas.
Ar īpašām mārketinga aktivitātēm tiks piesaistīti tūristi katrā no sezonām. Pagaidām netiek ziņots cik cilvēku plānots piesaistīt ar šiem līdzekļiem, taču mērķauditorija ir Skandināvija, Krievija, Igaunija, Lietuva un Vācija.
Katrā no šī valstīm tiks piesaistīta reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību aģentūra, kas nodarbosies ar vērienīgo kampaņu realizēšanu.
Šogad atpazīstamības vecināšanai atvēlēs apmēram miljonu latu. Tiks izveidots nodibinājums Rīgas tūrisma attīstības birojs, kas popularizēs jauno lozungu. To izstrādās Vācijas reklāmas aģentūra Embassy.