Laipnākie pakalpojumu sniedzēju darbinieki no Baltijas valstīm strādā Latvijā. Šī īpašība ir pamanīta un novērtēta 92% gadījumu, kas, salīdzinot ar iepriekšējā gada rādītāju - 63%, ir nopietni uzlabojies, liecina pērn veiktais pētījums par vislaipnāko klientu apkalpošanu, informē Dive Latvija.
Vidējais rezultāts pasaulē ir 82%, bet kaimiņvalstīs - Lietuvā 79% un Igaunijā 91%.
Kā laipnākie klientu apkalpošanas speciālisti tika atzīmēti izklaides, viesmīlības, mazumtirdzniecības, kā arī finanšu sektorā strādājošie darbinieki.
Kas attiecas uz sasveicināšanos un klienta pamanīšanu, tad šajā ziņā Igaunija ieņem līdera pozīcijas -90%, salīdzinājumā ar Lietuvu 80% un Latviju 79% gadījumu.
Latvijas vispieklājīgākie darbinieki strādā finanšu nozarē, bet zemākos rezultātus ir ieguvuši izklaides un mazumtirdzniecības nozarēs strādājošie.
Attiecībā uz papildu pārdošanas rādītājiem Latvija ir uzlabojusi savu rezultātu un pasaules mērogā ierindojas labāko četriniekā ar 66%. Visaktīvāk papildu produkti tiek piedāvāti finanšu un izklaides nozarē, bet visretāk mazumtirdzniecībā.
Salīdzinājumam, vidējais rezultāts pasaulē - 52% un kaimiņvalstīs - Lietuvā 54% un Igaunijā 48%.
Šāds pētījums tiek veikts katru gadu, lai noskaidrotu, kurās valstīs tiek sniegta vislaipnākā klientu apkalpošana, kur klientu sveicina un kur visaktīvāk tiek piedāvāti papildu piedāvājumi. Pētījums veikts sadarbībā ar pasaules lielākajiem klientu servisa uzlabošanas uzņēmumiem no 69 valstīm un balstoties uz vairāk nekā 20 miljoniem sniegtu atbilžu.